Často z vás se učíme Telekinezi a Pyrokinezi. Co to je ?
Telekineze z řečtiny znamená Pohyb vzdáleným. Pyrokineze je pohyb s ohněm.
Telekinezi všichni známe i z filmů kde superhrdinové hýbou předměty. Dá se to naučit postup je snadný.
Při telekinezi hlavně musíte mít soustředění na ten daný objekt, vezmeme si alobal, protože je lehčí na začátek. Většinou se přichystá guma a do ní zabodnutý špendlík. Alobal ustřihneme do tvaru čtverce a pokusíme se ho dát na hlavičku špendlíku. ! Nesmíte mít otevřené okna !
Potom jak už ho budete mít umístěný na špendlíku aniž by vám spadl, začnete se soustředit na to aby se alobal začal točit. Můžete si pomáhat tím, že pokud nevydáváte žádnou energii z hlavy, některým pomáhají ruce. Ruce se většinou dají okolo toho alobalu. ! Nesmíte se alobalu dotknout !
Až budete umět myslí ten alobal v pohodě roztočit můžete zkoušet papír jako druhý level.
Pyrokineze
Je zacházení s ohněm, proto děti prosím nezkoušejte doma! Jde o to, že ovládáte oheň myslí, můžete jakkoliv oheň nahnout nebo ho umírnit, dokonce uhasit.
Je to podobné jako u telekineze, musíte se soustředit. Pokud máte problém se soustředěním je dobrá i meditace.
Pokud se vám to nepovede hned na poprvé je dobré to zkoušet pořád ale ne každý den, protože do toho vkládáte vaší energii a můžete mít bolesti hlavy. Příklad já jsem zkoušela jak Pyrokinezi a Telekinezi a jelikož jsem asi nějak dost nabitá energiemi jsem alobalem hýbala, třeba do stran a někdy to vůbec ani nešlo a na druhý den mě bolela hlava. Tak že přitom si dávejte pozor.
Pokud se vám to ale nebude zdát, že se to strašně rychle točí. Netočíte to vy ale někdo jiný, třeba duch, nebo entita. Tak že pozor, znám kamarádku co jí to točilo něco jiného než ona.Lidi pokud na tohle nevěříte tak to ani nemusíte zkoušet. Protože když si to budete myslet tak vám to nepůjde.
ČTEŠ
🔮Witchcraft🔮
EspiritualNevíš co používat při rituálech nebo práci celkově s Witchcraftem ? Takhle kniha ti odpoví ne všechno co k Witchcraftu potřebuješ.