Astrální cestování není sranda !

421 11 6
                                    


Milé děti nebo i dospělý. Chtěla bych se pobavit o Astrálním cestování. Co je to ? A je to bezpečné ? 

Bezpečnost je na vaše bezpečí ! Nedoporučuji to dětem. Znám příhodu co se stalo jedné děvčině. Uvízla v astrálu a musela do nemocnice kde odborníci nevěděli co dělat a museli zavolat člověka, který se zabývá v tomhle tom tématu. 

PROSÍM NENÍ TO SRANDA, může se to stát i zrovna vám ! 

Co to vlastně Astrální cestování je : 

Vůbec víte co je Astrál ? Astrál je jiná dimenze, má několik vrstev. Můžou to být hezké nebo nebezpečné vrstvy.  Do Astrálu se cestuje Astrálním cestováním. Šamani to provázeli díky drogám, ale prosím to nedělejte.  Dá se dostat do Astrálu i Lucidním snění nebo meditací. 

Je to nebezpečné ? Ano je, pokud si nebudete dávat velký pozor můžete o své tělo přijít.  Pokud přerušíte stuhu máte velký průser. Jak jsem říkala je těžké pak najít svoje tělo zpět. Budete tím pádem bloudící duše a vaše tělo může mít někdo jiný klidně i nějaký démon.  Můžete zapomenout i na sebe v astrálu zapomenete na svoje vlastní já. 

V astrálu jsou tkzv. Nižší bytosti: 

Larvy - Je to zárodek s částečným vědomím, snaží se přichytit k astrální projekci a stát se její součástí, parazitovat na ní. 

Následky: Náhlý úbyt energie, psychická vyčerpanost, vyhledávání narušených a silně emočních míst. 

Bloudící- Jsou to duše, či astrální obrazy těch, kteří zapomněli na svou podstatu a chtějí se vrátit do světa, to však mohou pouze pokud je někdo vtáhne do našeho rozměru, jsou to takoví "stopaři". Když se dostanou do našeho světa a zjistí, že nemůžou dělat to co dělávali za "živa", většinou chytnou rapl, nebo propadnou těžké depresi, v obou případech pak většinou hledají cestu jak zpět do sfér, nebo jak se převtělit a narodit. Běžný člověk je nevidí, mohou je vidět jen malé děti, kočky (plus pár jiných tvorů) a silně narušení a posedlí lidé.

Cargori - pro tyto neexistuje český ekvivalent, do této kasty se řadí nižší, krvopijci, sukuby a incubové, dementité a jim podobní. Obvykle se k vám připojí při návratu a spolu s vámi vstoupí do vašeho těla. Lidé kteří si nesou takovýto dáreček se obvykle nazývají "posedlí". Není to To co jste viděli ve vymítači ďábla, nezezelenáte a nebudete mluvit cizí řečí, ani otáčet hlavou o 360° .Nesmutněte, na druhou stranu získáte věrného parazita, který se "většinou" bude snažit přiživit se na vašich emocích, ale po čase ho to začne nudit, a tak se pokusí prolnout s vaší osobností, nahradit jí, anebo vás úplně vytlačit z vašeho těla. Často bývají tito lidé zaměňováni se schizofreniky s rozpadem osobnosti.Různých démonů je v astrálních sférách plno.


Doufám děti, že si zapamatujete, že si s tímhle zahrávat nemáte. Jinak skončíte jako ta holka o které jsem vyprávěla nakonec skončila v kómatu v nemocnici. 



🔮Witchcraft🔮Kde žijí příběhy. Začni objevovat