Doporučené knihy, které se zabývají jak čarodějnictví od úplného začátku. Novopohanského náboženství tak i praktikování magii jako takové.
Předem chci upozornit, že sama se mám co dost učit a ještě nic nepraktikuji ! Dobré je na začátek vědět spíš teorii než praxi ( je to vlastně stejné jako ve škole) Protože ne každému se něco povede a může to nést následky a proto vás prosím, nejdřív čtete a učte se klidně i rok, aby jste věděli úplně vše a byli si potom jistý, jestli chcete pokračovat dál a praktikovat už magii a nebo jestli si budete ještě pořád vyhledávat informace aby jste měli větší přehled o tom co budete dělat a co se může stát, je to na vás. Ale jako člověk, který se o tohle zajímá a věnuji to mu dva roky tak sama vím, že bych ještě nic dělat jako magii nechtěla, protože nevím úplně vše co chci a snažím se vyhledávat pořád informace.
Jedině co doporučuji jako praktikování magie tak je to očišťování, výklad karet, dělání spelljars, sigily, telekineze, dělání čaje z bylinek nebo z nich předpovídat budoucnost. Tyhle praktiky dělám i já, jelikož mě to naučila moje mamka a kamarádky, které se čarodějnictví věnují.
Doporučené knihy pro začátek:
Velká učebnice čarodějnictví a magie - Raymond Buckland
V téhle knize se dočtete o začátku novopohanského náboženství a jeho vývoje, praktikování magie, sny a meditace, různé recepty, bylinkářství, různé popěvky, léčení, aura a čakra, rituály, síla psaného slova ( runy), zasvěcení nebo samozasvěcení, sabaty a věštění.
Kniha má dohromady 292 stránek a v Luxoru jsem jí zakoupila za cenu 240 kč.
Čarodějnická kniha - Nicola de Pulford
V téhle knížce spíš najdete několik tajných návodů, které vám dopomohou k úspěchu v osobním životě. Vyskytují se tady i,, zapečetěná kouzla". A je tam kousek i historie jako úvod co je Okultismus, přírodní magie, magické potřeby, magie mysli, probuzení své dřímající schopnosti, měsíční fáze, Magie čísel ( můžete najít i v mé knize Kniha Stínů obrázek té tabulky), magie barev, posvátné stromy a rostliny, magické znaky a symboly atd...
Kniha má dohromady 144 stránek a v Luxoru jsem jí zakoupila za cenu 260 kč.
Kniha stínů- Silver RavenWolf
Kniha stínů je určena pro nové, začínající čarodějnice. Nabízí vhled do historie a rozvoje moderního čarodějnictví a magie západního světa. Pokud již máte jisté základy a potřebujete se naučit něco o výrobě a zaklínání loutek nebo použití okultních znaků a symbolů, v této knize se vám jich bohatě dostane. Bude vám sloužit jako encyklopedie magie, a to tak dlouho, dokud vaše mysl zůstane otevřená a vaše vůle silná.
Kniha má dohromady 544 stran a v knihkupectví se dá sehnat okolo 200-400 kč.
Wicca a jak jí rozumět - Úvod do umění čarovat - Cassandra Eason
Stojí okolo 160 korun a počet stran má 136.
Wiccapedia A Modern - Day White Witchs Guide - Robbins, Shawn;Greenaway, Leanna
Bohužel je v angličtině! Stojí okolo 300 - 400 korun.
Pokud nemáte tolik velký rozpočet peněz, můžete podpořit i tady na Wattpadu knihy, které se tímhle tématem zabývají. Dneska to už pro mě bude vše. - Klarismix -
ČTEŠ
🔮Witchcraft🔮
SpiritualNevíš co používat při rituálech nebo práci celkově s Witchcraftem ? Takhle kniha ti odpoví ne všechno co k Witchcraftu potřebuješ.