Okuyun lütfen
Kitabın büyük ihtimalle az bölümlü mini bir fic olucak. Bu yüzden olaylar hızlı gelişicek, ne çabuk alıştılar birbirlerine bu ne hız? Dememeniz için bu uyarıyı yazmak istedim.
Umarım keyifle okursunuz.
Öncelikle şu uyarıyı da yapmak istiyorum. Bu bölüm genel olarak cinsel içerikli olacaktır. Ancak diğer bölümler de, pek fazla olmayacak olsa bile çok kısa tutarım diye düşünüyorum.
Dip not: Jin ve Jimin arasında ki olan şeylerde asla ve asla tecavüz ve benzeri bir şey yoktur. Yanlış anlayan kişiler olabilir diye bunu eklemek istedim. Aileleri onları bir şeyler yapmaya zorlasa bile isterse jin kendisini turabilirdi. Jimin de, aileleri de bunun farkında ve ikisi arasında ki şeylerde iki tarafında rızası var ilerleyen bölümlerde daha da net her şeyi anlayabileceksiniz.
---------*-*----------
-jimin-
"Anne acıtıyorsun"
"Kes sesini, çıkar üstündekileri alfanı bekletmeyelim"
Annemin zoruyla üzerimde ki iç çamaşırına kadar her şeyi çıkarmıştım. Utançla elimi önümde birleştirip, özel bölgemi kapatırken ağlamamak için zor duruyordum.
Annem çıkardığım kıyafetleri kenara katlayıp koyduktan sonra odadan çıkmıştı. Odadan çıkmasıyla arkamda ki koltuğa kendimi bıraktım. Bugün evlenmiştim ve eşim olan alfayı ilk o zaman görmüştüm. Babam beni tam anlamıyla satmıştı.
Yakın dostu olan Kim ailesi oğulları Seokjin'in artık evlenmesini ve çocuğunun olmasını istiyor bu yüzden de kendilerine bir omega arıyorlardı. Ne büyük şans ki(!) Bayan Kim beni gördüğünde çok beğenmişti.
Bu yüzden ısrarla babamdan beni istemeye başladıklarında babam tabi ki bu fırsatı değerlendirmiş ve alttan alttan para mevzuları konuşmuş ne istediğini belli etmişti.
Elbette ki Bay Kim salak değildi. Bu yüzden babama yüklü bir miktar ödemişti. İstemediğimi belirttiğim her an dayak yemiş, hiç bir şey yapamamıştım.
Korkuyordum. Evlenmek istemiyordum. Alfamın nasıl biri olacağını bilmemek beni deli gibi ürkütüyordu. Ancak onunla karşılaştığımız da bana oldukça sıcak davranmıştı. Yanlız kaldığımızda bile benim iyi olup olmadığımı kontrol ediyordu.
Korkutucu bir alfa olmaması biraz daha içimi rahatlatmıştı elbette ancak o korkum şimdi geri gelmişti. Annem ve onun annesi kendi aralarında bir plan yapmışlardı.
Bizim bu akşam bir birliktelik yaşadığımızdan emin olmak istiyorlardı. Bu yüzden annem beni farklı bir odaya çekip, geceye hazırlarken, Bayan Kim de sanırım onu hazırlıyordu.
Annemin odaya girmesiyle tekrar ayağa kalktım. Elinde bir şeyler tuttuğunu görebiliyordum. Yanıma yaklaştığında elindekileri uzattı.
"Al geçir şunları üzerine hemen''
Elimdekilere baktığımda gözlerim direk olarak anneme dönmüştü.
(aklımdakine yakın tarzda bir fotoğraf koyucam alta)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Call Of The Scent ~ JinMin
Novela JuvenilZorunlu evlilik beklendiği gibi kötü değildi. Alfalara karşı kötü bir travması olan Jimin, kim ailesinin o ve Seokjin arasında bir evlilik istediklerini ve ailesinin bunu kabul ettiğini duyunca çok sinirlenmiş ve bir o kadarda korkmuştu. Ancak işle...