Sooyoung köprünün kenarına yapılmış yürüme yerine sakince yürürken gördüğü kalabalık ile kaşlarını çattı. Sakin adımlarını koruyarak yürümeye devam etti. Topluluğa vardığı gibi nazikçe aradan sıyrıldığında gördüğü manzara ile kaşlarını çattı.
Ünlü youtuber Nakamoto Yuta, intihar girişimindeydi.
Kalabalığı izledi biraz Sooyoung. Ardından kalabalıklar ardından çekilip en ortaya geçti. "Atla hadi!" Bağırışı ardından tüm insanlar "Ne diyor bu" gibi sorularka bir gürültü oluşturmuştu. Sooyoung kafa salladı. "Atla ki şu küçücük çocukta travma oluşsun!" Emrini belirtirken, annesinin yanında durup Yuta'ya bakan küçük çocuğu işaret etti.
Sooyoung tek kaşını kaldırdı. "Eğer gerçekten canımızı kıymaya değecek kadar değersiz bir canımız olsaydı, önemsiz olsaydık, Tanrı bizi yaratır mıydı?"
Ters psikoloji ardından şimdi de vicdanen dokunmaya çalışıyordu Yuta'ya. Yuta en sonunda konuştu. "Atlayacağım!"
Sooyoung omuz silkti. "Pekâlâ, canını hiçe sayacak kadar aptal isen zatem bu dünyada sana ihtiyacımız yok demektir. Atla da arkandan ailen binlerce göz yaşı döksün, tüm takipçilerin senin kaybından boşluğa düşsün!"Ölüm sonrası olacakları anlatarak da gözünü korkutma peşindeydi Sooyoung.
Yuta köprünün direğinde asılı olan kamerayı gösterdi. "Sosyal deneydi arkadaşlar."
Köprünün kenarından indi ve eğildi. "Sizi telaşlandırdığım için üzgünüm, gerçekten."
Sooyoung güldü. "Tam tahmin ettiğim gibi." diye mırıldandı. Yuta, Sooyoung'un yanına gidip elini uzattı. "Ben youtuber Nakamoto Yuta."
Sooyoung kafa sallarken aynı zamanda Yuta'nın uzattığı elini tuttu. Tokalaştılar. "Biliyorum, ben de psikolog Park Sooyoung." Sooyoung çantasından çıkardığı kartı uzattı. "Aklî sıkıntıların var sanırım, bir seans gel durumunu öğreneyim."Yuta kartın üzerine baktığında sadece adres gördü. Bir de resmi numara vardı tabii. Arkasını dönüp yürümeye başlayan Sooyoung'a döndü. "Adresi değil de senin telefon numaranı alsam?"
Sooyoung kafasını çevirip tek kaşını kaldırdı. "Sen ilk seansa gel, aklın yerindeyse numaramı almana gerek yoktur zaten."
Yuta gülerek konuştu. "İlk seansa gelirsem, aklımı kaybedebilirim senin yanında."Sooyoung güldü. "Güzel yürüyorsunuz Bay Nakamoto ama ben her şeye düşecek kızlardan değilim. İyi günler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide ➵ yuta + joy ✔
Fanfiction@im.joy: kızlar şu japon malı diye dalga geçtiğimiz youtuber var ya @im.joy: o bana kafayı taktı 2021 | duestrade© 「@monoita」