0.2

655 79 33
                                    

Kapı açıldığı gibi gördüğü bedenle, mimik dahî oynatma gereği duymadı Sooyoung. "Hoşgeldin." dedi yalnızca, Yuta'nın suratına bile bakmadan. Yuta yalnızca güldü tabii. İlk görüşte sinir ettiği kişiden nezaket de bekleyemezdi. Yuta gülümseyerek konuştu. "Bana sorular sormayacak mısın?"

Sooyoung kafa salladı. "Soracağım tabii." Sooyoung iç çekti, bıkkınlıkla. "Dün hiç telefonum susmadı, tüm akrabalarım şaşkınlıklarından beni aradı. Sizce nedeni nedir?"
Yuta güldü. "Sizi intihar şakası videomda paylaştığım ve sonuna da size özel bir şey yazdığım için mi?"
Sooyoung parmak şıklattı. "Aynen öyle! Aklın yerinde, seans bitmiştir. Videoyu da silin rica ediyorum."

Yuta kaşlarını çattı. "Olmaz, silersem oyun olduğunu sanarlar."

Sooyoung güldü, şaşkınlıkla. "Zaten ilk görüşte aşk diye bir şeyin imkânı yok, yani yaptığınız bir çeşit oyun."
Yuta güldü. "Ben ciddiyim Bayan Park, sizden etkilendim."
Sooyoung kafa salladı. "Olabilir. İnsanlar birbirinden ilk görüşte etkilenebilir ama aşık olamazlar. Videonun sonuna, "Sana aşık oldum psikolog hanım" yazmışsınız. Sizce de oyun değil mi?"

Yuta kafa salladı. "Tamam etkilendim yazmalıydım. Ama o zaman da benim hakkımda çapkın olduğumu düşünmezler miydi?"
Sooyoung tek kaşını kaldırdı. "Değil misiniz zaten?"
Yuta masaya doğru eğildi. "Bana bir alıcı gözle bakar mısınız?"

Sooyoung geriye yaslandı. "Bana bak! Ciddiyeti bırakıyorum artık, bir daha bu tip taciz sayılan herhangi bir hareketinizde seni ayağımın altına alırım! Seans bitti, gerçekten çık git ve bir daha gelme buraya."

Yuta'nın gülümseyen suratı, yerini azık bir surata bırakmıştı. Kafa salladı Yuta. "Pekâlâ, videoyu kaldıracağım Bayan Park. İyi günler. Özür dilerim, sizi bu denli rahatsız ettiğim için."
Sooyoung gülümsedi. "İyi günler Bay Nakamoto."

Sevgili arkadaşlar Yuta her şeye çabucak kırılacak biri değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgili arkadaşlar Yuta her şeye çabucak kırılacak biri değil. Sooyoung onun kalbini kıramadı :)

Suicide ➵ yuta + joy ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin