0.4

509 75 5
                                    

Yuta etrafına bakındı, dakikalar önce konum paylaşarak attığı gönderiye göre burada olması gerekiyordu Sooyoung'un. Etraftaki kafelere göz atarak, çektiği manzara fotoğrafına göre cam kenarında olması gerekiyordu. Elindeki vlog kamerası ile kendini çekerken aynı zamanda yürümeye devam etti.

Yanından geçtiği kafenin camının hemen yanında gördüğü suratla gülümsedi. Tabii toplaşıp yemek yediği arkadaşları arasından Hayoung onu farketmeyi başarmıştı. Yuta bunun farkında değildi. Kafeye adım attığı gibi yüzüne maske taktı. Ardından kamerasını duraklatıp cebine attı küçük kamerayı.

Yürüdü ve Sooyoung'un dostlarıyla oturduğu masanın hemen arkasına, Sooyoung ile arka arkaya denk gelecek şekilde, oturdu. Gelen garson ardından masaya bırakılan menüye göz atmadı bile. Hemen konuştu. "Ben yalnızca çikolatalı milkshake istiyorum." Garson uzaklaşmadan siparişini verdiğinden menüyü kenara koydu.

Sesi tanıdık geldiği için başını çevirip baktı Yerim. Yuta suratını gizlemek için arkaya bakmadığından, tanıyamadı Yerim kendisini. Sooyoung gülümseyerek arkadaşlarına telefonunu uzattı. "Ne zamandır bir tatile çıkmak istiyorum ama seanslar o kadar dolu ki bir türlü zaman bulamıyorum. Fransa'ya gidip o meşhur Eyfel Kulesi'ni görmek istiyorum. Lütfen biriniz hastalanır mısınız?"

Hayoung güldü, şaşkınlıkla. "Sen iyi misin Sooyoung? İzin iste, çok mu katılar?"
Sooyoung kafa salladı. "Hem çok katılar, hem de seanslarım çok dolu olduğu için tüm gün çalışıyorum. Koskoca hastanede bir adet psikolog var."

Yerim omuzlarını düşürdü. "Biz konuşmaya gitsek? Ya da birimizin öldüğünü söyle."
Sooyoung omuz silkti. "Yine de bir hafta tatil ayarlayamazlar. Aslında bu hafta tüm gün çalışırsam tüm seanslarım bitiyor ama ardı arkası kesilecek gibi de değil. Sürekli bana telefon geliyor."

Yerin gözlerini kıstı. "Kesin o youtuber çocuk yüzünden!"

Hayoung kaşlarını kaldırdı. "Ne alaka?" Yuta kafa sallayıp başını çevirdi. "Evet ne alakaso var benimle?"
Başından beri kendini tuta tuta dinlediği konuşma ardından sonunda Yerin'e patlamıştı. Tabii Sooyoung başını çevirip gördüğü kişiyle şaşkınlığa uğramış biçimde bakarken Yerim gözlerini kısmış mırıldanıyordu. "Ben de diyorum bu ses neden bu kadar tanıdık!"

Yuta gelen milkshakei eline alıp parayı garsona uzattı ve çıkmadan önce konuştu. "Sen merak etme, ben hastanenin sorumlusu ile konuşup senin için tatil izni isteyeceğim."
Sooyoung güldü. "Nasıl yapacaksın ki bunu?"
Yuta omuz silkti. "Bütün Kore halkı tanıyor beni. Tabii ki kabul edecek."
Sooyoung gözlerini kıstı. "Ya kabul etmezse?"

Yuta omuz silkti. "Öyle bir seçeneği yok."

Suicide ➵ yuta + joy ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin