Bukh
Seokjin tendang pintu rumahnya. Tak Ada makna nak masuk rumah dalam keadaan normal kalau ada budak yang tercedera parah.
"Hyung.. awalnya balik.... Hyung!. Hyung bawa gadis mana tu?!!." Tanya Jimin. Dia terkejut dengan kepulangan Seokjin ambil mendukung budak yang tercedera.
"Dah dah. Budak ni demam juga. Jimin!. Bawakan fisrt aid dalam bilik hyung kesini cepat. Hope!. Bawakan air kesini dan kain sekali. Cepat!." Arah Seokjin.
Jimin dan Hope pantas berlari ke dapur dan bilik Seokjin. Mengikut apa yang Seokjin arahkan tadi.
"Kenapa kamu diamkan saja Taehyung?. Karang mati juga anak orang ni. Kalau nampak, pergi Dan selamatkan dia je. Tak payah perhatikan macam tu je." Marah Seokjin.
Taehyung hanya tundukkan wajahnya.
"Maafkan Taehyung, hyung. Taehyung cuma tak mahu terlibat dalam pergaduhan je." Kata Taehyung perlahan.
Seokjin usap kepala Taehyung.
"Hyung!. Hope dah bawakan air dan kain." Hope serahkan dua benda tu pada Seokjin.
Seokjin celupkan kain tu biar basah sedikit. Diletakkan kain basah tu di dahi Jongkie.
"Hyung!. Jimin udah bawakan fisrt aid." Jimin letakkan kotak tu tepi Seokjin.
Muka sesi merawat Jongkie.
Mengambil masa setengah jam. Akhirya selesai juga sesi merawat Jongkie.
"Hyung.. siapa budak ni?. Kenapa hyung bawa pulang?. Hyung dah beritahu ke pasal keluarganya?." Soal Jimin.
"Dah. Nanti mereka dalam perjalanan." Kata Seokjin.
Hope hanya perhatikan wajah Jongkie lama. Lama.. lama.. lama..
'Taehyung?.'
Pantas Hope pandang wajah Taehyung dan Jongkie bersilih ganti. Perbuatan Hope disedari Jimin.
"Hyung ni kenapa?. Kalau lelaki yang tengah sakit ni, Jimin tahulah dia hensem. Tapi kalau Taehyung, kenapa hyung pandang macam tu. Ada apa-apa terjadi ke?. Kenapa pada mereka dua bersilih ganti?." Soal Jimin.
Pantas Taehyung pandang Hope.
"Mana ada. Tae.. pernah Ada adik tak?."
YOU ARE READING
☾︎𝙾𝙶☽︎ ᴛᴡɪɴ ʙʀᴏᴛʜᴇʀs [[𝑩𝑻𝑺 𝑿 𝑺𝑲𝒁]]
FanficSudah berpisah sejak umur 5 tahun. Disebabkan harta saja. Sehinggalah mereka dua membesar. Tapi mampu ke mereka kembali bertemu?. Dengan wajah yang sudah tidak serupa macam dulu. Kalau nak tahu.. bacalah ff ni. BTS X SKZ TAEHYUNG X HYUNJIN