his girlfriend.

42 6 2
                                    

oikawa wszedł na salę i rozejrzał się dookoła.

„gdzie jest iwa-chan?"

zapytał, zwracając się do najbliżej stojącej osoby.

„miał coś do zrobienia."

odpowiedział mu kindaichi, a następnie zdecydował się rozwinąć temat, gdy rozgrywający posłał mu nieco zmieszane spojrzenie.

„najwyraźniej dziś rano dostał liścik. nie mówił ci?"

oikawa ponownie rzucił mu tylko zmieszane spojrzenie, po czym westchnął.

„zacznij się rozgrzewać, zaraz wracam."

tooru wyszedł z sali i zaczął iść ścieżką, którą znał aż za dobrze. wyszedł zza rogu budynku i zobaczył stojącego samotnie iwa-chana.

„iwa━"

„iwaizumi-san! przepraszam, że kazałam ci tyle czekać!"

przerwała oikawie dziewczyna o długich brązowych włosach drgających na wietrze. cofnął się tak, aby budynek wystarczająco go zakrył, lecz by nadal mógł widzieć, co się tam dzieje.

„nic się nie stało, ayato-san."

odpowiedział jej iwa, po czym obrócił się w jej stronę.

„dziękuję za spotkanie. przepraszam, że to było takie nagłe."

powiedziała, a jej włosy lekko opadły jej na twarz. tooru poczuł ukłucie zazdrości, kiedy iwa-chan wystąpił do przodu, by to poprawić. ayato-san zarumieniła się pod wpływem tego dotknięcia i odskoczyła lekko do tyłu.

„to nie było jakoś przesadnie nagłe. po prostu chciałaś, żebym dał coś oikawie, prawda?"

zapytał hajime, lecz ayato-san potrząsnęła przecząco głową i wyciągnęła zza pleców małe pudełko czekoladek.

„n-nie! chciałam ci to dać!"

krzyknęła skrępowana i pochyliła głowę do przodu.

„lubię cię już od jakiegoś czasu i chciałam to powiedzieć, zanim będzie już za późno..."

zaczęła szeptać, wyraźnie się trzęsąc.

„w-więc... proszę, weź je..."

dokończyła, a hajime wziął od niej czekoladki do ręki.

„jestem bardzo zaszczycony, że mnie lubisz,"

zaczął.

„ale czy na pewno nie lubisz mnie tylko dlatego, że przyjaźnię się z oikawą?"

zapytał sceptycznie, na co dziewczyna podniosła gwałtownie głowę.

„nie! lubię ciebie! widziałam, jak grasz w siatkówkę i byłeś naprawdę niesamowity!"

powiedziała ayato-san. wszelkie nerwy zniknęły z jej głosu, gdy stała cały czas na swoim miejscu.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 03, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

< 𝘓𝘌𝘛'𝘚 𝘋𝘖 𝘛𝘏𝘐𝘚 𝘛𝘖𝘎𝘌𝘛𝘏𝘌𝘙 > iwaoi oneshotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz