III

4 2 0
                                    

Stalem przy tej tablicy, co 5 minut patrzac na dzwonek. Ta wiedzma mnie cos sie pytala, a ja jej odpowiadalem byle czym co mi zaliczala. Uslyszalem wreszcie dzwonek bylem taki szczesliwy, ze wyrwe sie od bycia pytanym, zabralem zeszyt od tej wiedzmy i wrocilem do swojej lawki pakujac sie oraz wychodzac z sali. Czekalem na swoj autobus pod dachem, oczywiscie Tyler tez przyszedl na przystanek stalismy 2-5 metrow od siebie. Czulem jego wzrok na sobie, ale na niego nie patrzylem. Przyjechal autobus i wsiadlem na swoje miejsce i oparlem glowe na oknie patrzac co sie dzieje zza szyba. Chcialem sie oczywiscie obrocic, zobaczyc Tyler'a ale za bardzo sie wstydzilem. Po 10 minutach w koncu sie zdecydowalem, zeby sie obrocic na chwile, obrocilem sie i zrobilo mi sie glupio bo on sie na mnie patrzyl,ponownie zrobilem to samo co wczesniej jak jechalem do szkoly.

Zalozylem sobie kaptur i czulem, ze bylem czerwony na twarz jak jakis burak. Jak autobus sie zatrzymal na moim przystanku, wstalem, wyszlem szybkim krokiem z autobusu i pobieglem do domu. Wchodzac przywital mnie Rocky moj uroczy puchaty kundel, dalem mu zarcia do miski oraz wody. Odchodzac poszlem do swojego pokoju, polozylem sie na lozku i ogladalem cos na netflixie przez dobre kilka godzin.

Pov. Tyler
Damien w autobusie zwrocil na mnie uwage, jego buzka jest przesliczna oraz urocza zakochalem sie na 100% jest doslownie czyms co da sie opisac w milion slowach. Postaram sie na lekcji z nim porozmawiac oraz zmusilem faceta od chemii, zeby zamienil mi partnera w pracy na uroczego chlopca oczywiscie, ze sie zgodzil bo obiecalem alkoholikowi od chemii cos mu kupic w zamian ale coz jak juz mu powiedzialem to bedzie trzeba to zrobic. Kiedys go podpierdole do Dyrektora, ze on czasami pije na lekcjach jak mnie facet wkurwi.

🚬Moja mala tajemnica🚬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz