|3|

44 10 57
                                    



Üç ve dördüncü bölümleri
birleştirdim😽
Keyifli okumalar dilerim🌺




" Hyung ben gerçekten çok teşekkür ederim "

Yoongi hyung'un önünde belkide yüzüncü eğilme çabamdı ancak her defasında olduğu gibi bunuda yarıda kesmişti.

"Yah velet sana kaç defa diyeceğim, teşekküre gerek yok ben yukarıda odamdayım yanıma uğrarsın hadi."

Elini omzuma koyup bana destek olduğunu belirtircesine sıkmış ve dediği gibi yukarı kata çıkmıştı.

Evi terk edeli bir hafta oluyordu. Taehyung bir kez mesaj atmıştı ve bir dahada iletişime geçmemiştik . Eski evime geri dönmüştüm.
Evlendiğimde hiç bir eşyama dokunmadan gittiğim ve bir daha dönmediğim için, aylar önce bıraktığım gibiydi. Yalnızca biraz! Tozlanmıştı.

Bir kaç gün boyunca temizlik yapmış ve evin pırıl pırıl olmasını sağlamıştım. Ancak o evde pek huzurlu hissetmiyorum ve beni geçmişe bağlıyor, bunaltıyor. Bu yüzden en kısa zamanda evin içindeki bir çok mobilyayı vesairi değiştirmeyi aklıma not ettim.

Hayatım son bulmuş değildi sonuçta
değil mi? Bir şekilde, bir yerden başlamalı ve hayatıma devam etmeliydim. Bu yüzden Yoongi hyunga gelmiş ve ona bir işe ihtiyacım olduğunu söylemiştim. Aslında maddi durumum kötü değildi ancak, iyi değildim işte
Ruhen çökmüştüm ve kendimi toparlamam gerekiyordu. Bunu yapmanın en iyi yoluysa çalışmak ve aklımı başka şeyler ile meşgul etmek diye düşünüyordum.

Gene düşüncelere daldığımı fark ederek başımı iki yana salladım ve kendime gelmeye çalıştım.
Yalnızca barmenlerin girebildiği bölmeye geçerek, gündüz vakti olduğu için neredeyse boş olan barda göz gezdirdim. Oldukça lüks bir mekandı ki Yoongi hyungun da zenginliğini göz önüne alırsak bu gayet normaldi sanırım.

"Hey, selam."

Aniden gelen ses ile irkilerek ne zaman geldiğini fark etmediğim bedene baktım. Sarı saçları ve sevimli yüz hatlarına sahip olan biriydi, bana gülümseyerek bakıyordu.

"Selam?"

"Ah! Kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Jimin burada barmenim. Sende Yoon- ah! yani Bay Min'in söylediğine göre artık Benimle çalışacakmışsın."

Sanırım pot kırdığını düşünüyordu. Yanakları kızarmış ve gözlerini kaçırarak bakıyordu bana.

"Bende Jungkook. Yoongi hyung'un sayesinde buradayım. Memnun oldum Jimin. "

"Bende memnun oldum Jungkook."

Bar masasının altına doğru itilmiş bir tabure çıkarmış, bana doğru iterek oturmamı işaret etmişti. Kendisi içinde bir tabure alarak karşılıklı oturmamızı sağlamış ve hemen lafa girişmişti.

"Bay Min ile ne zamandır tanışıyorsunuz?"

"Imm tam olarak bilmiyorum. Ama uzun zamandır tanıyorum."
Kaşlarını kaldırmış merakla yeni bir soru sormuştu. " Anladım. Peki kaç yaşındasın?"
" 21 yaşındayım. Sen?" Diyerek bende sorumu ona yönelttim." Oh benden büyüksün. 20 yaşındayım bende. Okuyorsun sanırım? Ne okuyorsun?"

"Ah hayır okumuyorum.."

" oh, nedenini söyleyebilir misin? Özelse cevap verme lütfen."

𝕤𝕠𝕪 𝕥𝕦𝕪𝕠 | 𝕥𝕒𝕖𝕜𝕠𝕠𝕜 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin