NOT PERFECT BUT GOOD ENOUGH 1/2

18 0 0
                                    

Ještě, než jsem šla spát, vzala jsem do rukou svůj telefon. Posledních pár dní na něm moc času netrávím. Vzpomněla jsem si na svoji kamarádku Caru, která mi na něm nejspíš nechala tak milion zpráv a zmeškaných telefonů. Když jsem telefon zapnula, zjistila jsem, že ji už docela znám i za těch několik krátkých měsíců.

Zavolala jsem jí hned zpátky. Vzala mi to snad ještě dřív, než zaznělo první zazvonění.

„Jak si to jako představuješ? Ty mi nebudeš brát telefony, když já tu umírám zvědavostí?" Bláznila hned, jak hovor přijala.

„Taky tě zdravím, moje milá nejlepší kamarádko."

„Počkej připojím k nám do hovoru ještě Miley." A tak udělala.

„Zdravím vás děvčata." Ozval se její miloučký klidný hlas. To bylo přesně to, co jsem potřebovala. Moje klidná kamarádka, která trochu zkrotí tu divokou. Ještě že je mám obě.

„Tak teď nám, milá Aylo, řekni, jak ses sakra stihla za jeden den, co si byla na mistrovství, seznámit s Osbornem?" Miley se v pozadí chichotala, ale po zaznění Masonova jména se hlasitě nadechla v překvapení a vložila se do hovoru dřív, než jsem stihla odpovědět.

„Děláš si ze mě srandu? Aylo, ty se znáš s Masonem Osbornem? On je ten nejvíc sexy kluk z celého hokejového týmu!" Achjo. Když přijde na kluky, jsou tyhle dvě jako šílený.

„Ale no tak! Jsou tam mnohem hezčí kluci než Mason! To zaprvé a zadruhé... víte, že na mistrovství dělá i Scott? Sednul si zamnou na obědě. Byl to parádní trapas. Mason se s ním dostal do menší neshody, ale žádná rvačka, žádný drama." Obě holky začaly lapat po dechu.

„Cože?" Vykřikly zároveň a já si pro svůj sluch dala telefon dál od ucha.

První se slova chytla Miley. „No ty teda jedeš, holka! Nejen, že se seznámíš s mým největším crushem, ale ty ho dokonce necháš bojovat o tebe se svým ex? Tak to je hotový skandál!" Až teď jsem si uvědomila, že o nějakém Masonovi jsem z jejích úst už opravdu slyšela, ale že by to mohl být ten moula s blbými vtipy, který spí v pokoji naproti, mně nenapadlo.

Pak se do hovoru připojila Cara. „No to snad ne! Ten idiot si dovolil se k tobě vůbec přiblížit?" Kde dělá? Já si ho najdu a zpacifikuju."

„No to snad ani nebude potřeba." Smála jsem se svým příliš dramatickým kamarádkám.

„A co ti jako říkal?" Zeptala se Cara.

„Ptal se, co tam dělám. Nic moc jsme si toho neřekli. Sbalila jsem se a šla." Řekla jsem ve zkratce.

„No to je jedině dobře, nesnáším toho kluka." Zavrčela Cara do telefonu.

„Já vím." Řekli jsme na to s Miley jednohlasně. A začali jsem se smát.

„Prosím tě na kolenou. Už nikdy víc si nenajdi kluka jako byl Scott. Je to idiot od toho, co se narodil." Pronesla Cara znechuceně a tím nás obě trochu zarazila.

„Jak jako od narození? Vždyť ho znáš jen od toho, co jsme na vysoké." Vyslovila přesně moje myšlenky Miley nahlas.

„No... Holky moje, já vám to vlastně neřekla. Já ho znám už déle, vlastně už od školky. On semnou chodil jak na střední, tak na základku. Nesnášíme se už dlouho." Přiznala neochotně.

„A tohle ses nám chystala říct kdy?" Řekla jsem smutně. Mrzelo mě, že mi nic neřekla, i když jsem s ním chodila. Vždyť mě to měla říct jako první. A já se to dozvím až měsíc po tom, co jsem se s ním rozešla. Smutný.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 14, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ICE FROM THE BOTTOM OF MY HEART (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat