KONOHA'YA MEKTUP

1.1K 91 33
                                    

Matsuri, Naruto'yu odasına götürdükten sonra Temari ve Kankurou'yu bulmaya gitti.O sırada Naruto odada dolanmaya başladı. Büyük bi odaydı fakat çok sadeydi.

Naruto "hokage olduğumda odamı ramen resimleriyle süslicemattebayo...tabi önce tekrardan Naruto olmanin bi yolunu bulmalıyımdattebayo-_-" diye içinden geçirdi. Yavaşça ilerleyip sandalyesine oturmuştuki kapı çaldı. Naruto mükemmel ötesi cool bi bakışla ve sesinide kalınlaştırarak "gel" dedi. Matsuri ,Temari ve Kankurou odaya girmişlerdi. Kankurou:

-Ne oldu Naruto bizi çağırmışsın?

-Aynı zamanda garip davranıyormuşsun diye ekledi Temari.

Naruto, Temari ve Kankurou'ya aldırış etmeden Matsuri'ye dönerek konuştu:

-Matsuri-chan bundan sonra sağ kolum sensindattebayo.

Temari ve Kankurou aynı anda bağırdılar:

-Nani!!

-Nandato!!

Matsuri ikiliye aldırmayarak sevinç çığlığı attı. Naruto:

-Matsuri-chan sana ilk görevini veriyorumdattebayo!

Matsuri sanki bi askermiş gibi dimdik durarak ve sağ elini alnına koyarak bağırdı:

--EMREDERSİNİZ EFENDİM!!!

Naruto'dan önce Kankurou konuştu:

-Sağ kolumsun dedi yüzbaşı falan değil!! Ayrıca Naruto tüm bunlarda ne demek olu-..

Naruto ,Kankurou'nun lafıni keserek konustu:

-Bana 6 kase falan ramen ama İchiraku ra- yada neyse işte en iyi ramenciden olsun çok acıktım!!

Matsuri"HAİ" deyip odadan çıktı. Matsuri'nin odadan çıkmasıyla Kankurou'nun sorması bir oldu"

-Naruto öncelikle neden Matsuri'yi sağ kolun yada yüzbaşı herneyse ondan yaptin?

(Naruto): Çünk-..

(Kankurou): İkincisi "chan"derken ayrıca bu ramen hastalığıda nerden çıktı!!!

(Temari): Evet Naruto,Kankurou'ya katılıyorum...En çok da şu ramen işini merak ediyorum.. Şu Konahalı aptala mı özendin.?

(Kankurou): Aynen onu çok seviyosun tamamda yani 6 kase ramende biraz fazla oluyor!!

(Temari): Hayır Konohali aptali geçtim ne kadar aptal desekde onunda işe yaradığı zaman çok oluyor. Ama bu Matsuri aptalını neden ya-...

(Naruto): TAMAM YETERDATTEBAYO ÖNCELİKLE NARU- YANİ GAARA APTAL FALAN DEĞİL O MÜKEMMEL BİRİDATTEBAYO AYRICA BU RAMEN OLAYLARI FALAN HEPSİNİ ANLATCAMDATTEBAYO EĞER DİNLERSENİZDTTEBAYO!!!!

Naruto'nun bu çıkışı üzerine Temari ve Kankurou sustular..İkisininde gözleri Naruto'nun üstündeydi.Ne diyecekti acaba.. Naruto sesini normale indirerek konuşmaya başladı:

-Önce ramenlerimi yiyim sora Konoha'ya gidelimdattebayo....

..........

Ehehe çocuklar neden bakışlarıniz değişti?? Eheh ~_~\\\\

O sırada Matsuri odaya girdi.. Tabi 6 kase ramenle birlikte.. Doğrusu odadaki herkes Matsuri dahil Matsuri'nin 6 kase rameni nasıl taşıdığını bilmiyordu.. Temari alında mor çizgiler çıkarak"aşkın gücü bu olsa gerek "diye fısıldadı.

--------------***5 dakika sonra***---------

Naruto ramenleri bitirmişti . Odadaki hrrkes ağzı bir karış açık Naruto'yu izliyordu.Temari yeniden fısıldadı"buda açlığın gücü olsa gerek"
*Hayir asil ask bu ;) *

Naruto kafasını kaldırıp Matsuri'ye baktı..:

-Arigatouuuu Matsuri-chann

Matsuri'nin gözündeki mutluluk Naruto'nun ramenleri gördüğü anki kadar olmasada çok büyüktü.

.....................................

Naruto ,Matsuri'yi Konoha'ya yazdigi mektubu yollamasi icin istihbarat bölümüne yolladığı sırada ramenin İCHİRAKU ramen kadar güzel olmadığını düşünüyordu.

DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin