#BÖLÜM 8

149 33 1
                                    

Televizyona dalmıştımki emre elinde bir tepsiyle geldi ve tepsiyi kucağıma koydu.

Yumurta, peynir,zeytin süt ve ekmeğin olduğu şirin bi sofraydı. "Çok güzel görünüyorlar,teşekkür ederim" diyerek tepsiye elimi uzattım. Emre elimi geri çekerek "Sen yorulma,ben yediririm sana'dedi yumurtalardan birini çatala batırırken

'Peki' dedim.   Emre yavaş yavaş yumurtaları yediriyordu. Arada bi süt içiriyor,sanki çocukmuşum gibi aferin sana diyordu. Bana ilgi göstermesi,hoşuma gidiyordu.

Yemeyi bitirdikten sonra Emre tepsiyi mutfağa götürdü ve tekrar yanıma geldi. Televizyonu kapattı.

"Benim şimdi biraz işim var,sen uyu ben geleceğim"

Nereye gideceğini soracaktım ama,beni ilgilendirmediğini düşünerek "Tamam" dedim ve arkamı dönüp uyumaya çalıştım.

Kalktığımda emrenin bacağında yatıyordum ve emre eliyle saçımı okşuyordu.

"Günaydın prenses,nasılsın bakalım?"

"Biraz daha iyiyim,teşekkür ederim Emre".  dedim. Beni bacağına yatırmıştı. Saçlarımla oynaması,gerçekten hoşuma gidiyordu.

Akşam olmuştu. Emre yemek hazırlamak için mutfağa gitti ve bende arkasından giderek bu sefer mutfakta yemek istediğimi söyledim. Masaya oturdum ve emrenin yemeği hazırlamasını bekledim.

Yemek hazır olunca emre tabaklara koydu. Yemeğimi yedikten sonra "Elllerine sağlık" diyerek tabagımın içine çatal ve kaşığımı koydum.

"Bırak sen,ben toplarım. Hadi ellerini yıka" dedi emre elimdekileri alırken.

"Tamam" diyerek gülümsedim be elimi yıkayıp oturma odasına geçtim. Tuhaf bi his vardı içimde emreye karşı. Bana çok iyi davranıyordu ve çok güzel hitap ediyordu. Prenses demesi,çok hoşuma gidiyordu.

Emre odaya gelerek bir film koydu. Lambayı kapatarak yanıma oturdu ve kafamı omzuna yaslayarak saçlarıma oynamaya başladı.

Kazada Emre'de çok hasar almamıştı ama omzunda ve belinde ezikler vardı. Bu yüzden ona çok yüklenmemeye çalışarak filmi izlemeye devam ettim.

"HAYAT UÇAĞIM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin