1.bölüm"Evlilik"

360 12 20
                                    

Taehyung anlatımı

Hayatta illa ki herkesin bir sevdiği olmuştur.Aşık olduğu kişi ile evlenme hayalleri kurar  , onunla bir ömür geçirmek istersin. Evet şuan tam da hayatımın dönüm noktası olan o zamandayız.Birazdan düğünümüzün olduğu salona gidecek ve hayatlarımızı birleştireceğiz.

"Yoongi hyung bu bana yakışmadı sanırım bi baksan mı?" üstüme giydiğim damatlığım şu şekildeydi fakat kravatımı pek beğenememiştim." Saçmalama Tae, çok yakışıklı görünüyorsun bebeğim"
," Öhm öhm , hyung kocama bebeğim demezsen çok mutlu olacağım " Jungkook'un söylenmesi üzerine herkes gülmeye başlamıştı. Herşey hazır olduğunda düğünümüzün olduğu yere varmak üzere yola koyulduk

~~~~~~~~ -,-  düğün sonrası -,- ~~~~~~~

Jungkook pov *

Evet sonunda tamı tamına 3 yıldır beklediğim olay gerçekleşmiş, Taehyung benim kocam olmuştu. "Jungkookie..." bana sesleniyordu tabiki de duyuyordum fakat güzelliğine dalmıştım. " JEON JUNGKOOK ! "  bağırması ile irkildim cevap vermemi istese her halde 'güzelliğine kapıldım bebeğim'  diyemezdim ehm neyse.

" evet bebeğim ? " , " Jungkook ben şey ıı "  yanakları kızarmaya başlamıştı çok tatlı görünüyordu... " sen ney bebeğim ?" sessiz kalmaya devam etti. Kafasını boynuma yerleştirdi ve eve gidene kadar da sessiz bir şekilde yolu izledi.

----

" bebeğim bana demek istediğin şey nedir?" eve geleli yaklaşık yarım saat oluyordu ve ben Taehyung'un diyeceği şeyi bekliyordum. Aslında diyeceği şeyi az çok tahmin etsem de onun söylemesini istedim " şey ben istemiyorum...." biraz nefes aldı ve tekrar konuşmaya başladı " istemediğimden değil ama utanıyorum"  Aslında şuan dolu dolu bakan gözlerine  kanıp yapmamam lazımdı fakat 3 yıldır bu anı bekliyorum ben amk banane " itiraz yok güzelim bu gece ağlayana kadar becereceğim seni"

( evt smut yazmıcam 👁👄👁)

sabah -,-

Taehyung pov*

İşler istediğim gibi gitmedi. Aslında istemiyor da değildim fakat utanıyordum işte.

Sabah gözlerimi açtığım anda bana bakan  bir adet tavşancıkla karşılaşmıştım. " günaydın kocacım "
dediği şey karşısında utanıp başımı omzuna yaslamıştım o ise sadece kahkaha atıyordu.

Birden telefonuma gelen mesajla Jungkook'dan ayrılıp komidine uzandım ve telefonumu aldım. Tahmin ettiğimiz gibi benim ikizim  Jimin mesaj atmıştı ...

           -Jimin&Tae wp konuşması-

Baş Belası🐥

TAEHYUNGİE
UYANIK MISIN
BAKSANA TAE
AMK KİME DİYORUM

İkizim olacak madde 🐯

efendim jimin-ssi ?
bari düğün sabahında rahat bırak
ne istiyon yine amk

Baş Belası🐥

nası geçti ( ͡◉ ͜ ʖ ͡◉)
Çok canın yandı mı
Minik UKE'M?

ikizim olacak madde🐯

Jimin senin ben amk
bu nasıl bi soru
ayrıca sanane -_-

Baş Belası🐥

Aman da aman
utanır mıymış
minik uke karşim benim
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

İkizim olacak madde🐯

Jimin siktir git amk
sanki sen semesin
boşsun neyse
jungkook bakıyo dik dik
bb👋🏻

" Kim yazmış Taehyungie?" işte şimdi bittim. Jungkook Jimin'i pek sevmez fakat iyi anlaşırlar. Daha düğünün oldupu sabahdan böyle bir mesaj atması hele ki bunu yapanın Jiminie olması onu sinirlendirirdi. Fakat ona yalan söyleyemezdim." Jungkookie , Jimin mesaj atmış öylesine birşeyler geveledi işte" , " Tamam meleğim" Boynumdan öpmesi ile huylansam da birşey demedim.

------

CatBoy kitabımı pek sevemedim sildim o yüzden amk 🙂

oy ve vote atın👋🏻
bıbı


Jeon Family | VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin