Şarjım 5 🙂💅 o yüzden 5 ay sonra fkwmlxöwşcö
(GİZLİ OKUYUCULAR SİZİN AMK OY VE yorum VERİN) •~•5 ay sonra Taehyung'dan
Evliliğimizin 5. ayına ulaştığımız bu sürede bir çok kez sevişmiştik.Son zamanlarda artan baş dönmelerim , mide bulantılarım ve kapanan iştahım ile içime bir kurt düştü.
Jungkook işe gittikten yaklaşık yarım saat sonra ikizimi aramıştım ve eşi yoongi hyung ile evimize gelmesini istemiştim . Jimin soracağını ve sonrasında bana döneceğini söylemişti.
Ah size söylemeyi unuttum Jimin ve Yoongi hyung 3 yıldır evli ve bir bebekleri var. İşte bu yüzden Jimin'i çağırmıştım.Onun bu konu hakkında bilgisi vardı ne de olsa.Jimin beni aramış ve bebekleri jeongin ile geleciğini söylemişti.Yoongi hyung klasik bir yoongi hyung olduğu için evde uyumayı tercih etmiş.
Aradan yaklaşık bir saat geçtiğinde Jimin ve jeongin eve geldiler. Yeğenimi biraz sevdikten sonra Jimine döndüm bana tip tip bakıyordu. " Ne için geldik biz buraya?" Utanmıştım.Ciddi şekilde yanaklarım kızarmıştı."Im... Jimin ben hamile olabilirim sanırım?" Jimin birden yerinden kalktı ve evde koşarak bir tur attı. En son tekrar koltuğa uzandığında yanakları kızarmış, nefes nefese kalmıştı."Jimin-ssi sakin olur mus-" cümlemi kesen şey birden bağırması olmuştu." NASIL SAKİN OLAYIM HM? AYRICA BEN HAMİLE KALDIĞIMDA SEN DE BÖYLE YAPMIŞTIN HIH" ne ara ben haksız çıktım anlamadım ama haklıydı bende bu şekilde koşuşturmuştum.
"İşte şey sürekli birşey içme isteği duyuyorum ağzım kuruyor,çok çok çok sıcak hissediyorum, çok yorgunum felan felan" Jimin dedklerime adeta büyülenmiş gibi bakarken beklemadiğim birşey yapmış ve hamilelik testi çıkarmıştı."Jimin bu ne amk, sen yanında test neden taşıyorsun?" Sorduğum soru çok mantıksızdı çünkü Jimin eczacıydı."Tamam jimin mantıksızdı" Jimin ufak çaplı bir kıkırtı çıkardığında rezilliğime güldüm.Elinden testi aldığım gibi yukarı kata çıkmıştım.
Hislerim doğru yöndeydi,hamileydim. Bunu ilk öğrenen kişi Jimin olsa da benim için fark etmezdi.Hemen Jungkook'u aradım.Bir iki çalıştan sonra açıldı."Bebeğim bir sorun mu var?" Benim için endişelenmesine bayılıyordum."Hayır bebeğim ama sana bir sürprizim var" Dediğim şey onu meraklandırmıştı ki," ne sürprizi bebeğim, hm?" Aslında telefondan söylemek mantıksız olacak olsa da o an bunu takmamıştım."Hamileyim" on onbir saniye boyunca ses gelmeyince devam ettim." Bizim bir bebeğimi olacak Jungkook," gözkerim dolmuştu ama devam ettim."Senden ve benden bir parça.İkimizin bebeği" Hattın diğer ucunden hıçkırık sesi geldiği an anlamıştım ağladığını.Sonra bir anda yüzüme kapattı. ( odun köpke -,-")
Akşam saat beşe doğru Jimin ve Jeongin evlerine gitmişlerdi.Jungkook'un geldiğini camdan görmüştüm.Yüzünde belli brlirsiz bir heyecan vardı."TAEHYUNG NERDESİN BEBEĞİM?" jungkook'un bana seslenmesi ile aşağı kata inip kapıyı açmıştım."hoşgeldin bebeğim" dudağıma verdiği kısa öpücükden sonra arkasındaki paketi bana uzattı." Bebeğim bu sen ve bebeklerimiz için " duygulanmıştım. Paketi açtığımda bir sweatshirt ve iki renk bebek ayakkabısı vardı. Jungkook'un dudaklarına yaklaşıp dudağının altındaki ben'i öptüm ve geri çekildim. O gün de çok mutlu ve duygulu şekilde geçip gitti.
———————
S.a ben geldim ( oy ve yorum)
Olm yazarken believer dinledim bir gaza geldim anlatamam neys bb