2.bölüm "Tae'nin geçmişi"

176 14 17
                                    

İlk defa fic yazdığım için acemice olabilir çok şey yapmayın ama ben bu ficden ümitliyim neyse

Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum
😡✊

-------------

taehyung pov

Yatakdan kalkıp üstümü giyinince kahvaltı hazırlamak için aşağı kata inmiştim.Kahvaltı hazırlarken jungkook'un en sevdiği içeceği de koymuştum,muzlu süt.Sebepsizce suratımda bir sırıtma olurken belimde hissettiğim ellerle kaskatı kesildim.

"Güzelim saat daha 8.Kahvaltı hazırlamana gerek yoktu hem?" Daha yeni uyandığı boğuk çıkan sesi çok hoşuma gitmişti ."Sevgilim şimdi ben sadece kahv-" boynumda hissettiğim öpücük ile cümlemi yarıda kesmek zorunda kaldım."Jungkook çabuk masaya tabakları koy."Eğer böyle davranmaya devam ederse duramayacağımdan şüphem yoktu.

Biraz mızmızlanma faslından sonra kahvaltıya geçmiştik.Jungkook şuan neşeli görünse de birşeylerden rahatsız olduğu gözlerinden anlaşılıyordu."Kook bir sıkıntı mı var ?" Jungkook ilk önce yüzüme bakmış daha sonra ise yemeği ile ilgilenmişti.Yaptığı şey beni üzüyordu.Her zaman böyle olmuştu , rahatsız olduğu birşey olsa içine atar kimseciklere söylemezdi.

Sessiz bir şekilde yemeğimize devam ederken jungkook birden söze başladı " Taehyung sana söylemem gereken birşey var " tabiki bunu söylemesi gerekiyordu bana. Ne de olsa artık kocamdı. "Hmhm dinliyorum bebeğim" ortamın sessizliği beni germeye başlamıştı ve negatif enerji vardı ortamda." Taehyung sen beni sadece 3 yıldır tanıyorsun fakat.." Dediği şey başlarda normaldi fakat sonu. Neyse drvam edelim. " ben seni yaklaşık 10 yıldır tanıyorum TaeTae" Dediği şey ile ufacık çaplı bir şok geçirsem de dinlemeye devam ettim." Senin beni tanıdığından daha çok tanıyorum seni. En sevdiğin rengin mavi ve mor olduğunu , polenlere alerjin olduğunu , ailenin seni terk ettiğini ve teyzenin seni evlat edindiğini , küçükken en sevdiğin şeylerden birinin okuldaki kızların saçına sakız yapıştırmak olduğunu vr daha nicesini biliyorum sevgilim"

Tam  tahmin ettiğiniz gibi gözlerim dolmuştu . Jungkook beni kendimden bile iyi tanıyordu. Göz pınarlarımda biriken gözyaşlarım yavaşca yanaklarıma ordan da boynuma hücum etti . " Bebeğim ben seni üzmek için söylemedim sadece-" Nefes almak için bekledi fakat sıkıntılı görünüyordu," Bana bunları anlatmanı beklerdim , yardımcı olabilmek veya sana moral vermek isterdim".

İtiraflarından sonra masamızı topladık ve şuan koltukta oturmuş film izliyorduk.Her ne kadar Jungkook'un beni bu kadar iyi tanımasına anlam veremesemde sesimi çıkarmamıştım fakat ona ailemdrn bahsetmem gerektiğini düşündüm. " Jungkook" Filme dalmıştı, birkaç kez seslensem de duymadığı için televizyonu kapatmıştım ." Tae napıyorsun güzelim izliyorduk ne güzel?" , " Benim ailemin beni neden terk ettiği hakkında bi fikrin var mı?" Sorum onu germiş olacak ki elleri ile oynamaya başlamıştı."Bebeğim bak b-" ellerim ile dudağına bastırmış ve susmasını istemiştim .

"Ben yaklaşık 10 yaşlarında bir çocukken babam birgün alkole başladı.Annem çoğu zaman onun bir kumarbaz olduğunu ve asla ona yanaşmamam gerektiğini söyler, uyarırdı.Birgün okuldan eve dönerken evimizin dışına kadar sesler geliyordu.Başta anlamasam da bu sesn babama ait olduğunu tahmin etmiştim. Benim hakkımda konuşuyorlardı.'MİN-Jİ EĞER BENİMLE BİRAZ DAHA YAŞAMAK İSTİYORSAN O ÇOCUĞU YETİMHANEYE BIRAKACAKSIN.' onları kapıdan dinlemeyr başladığımda annemin ağladığını fark ettim sonrasında babam devam etti. beni hiç sevmezdi babamın tek gecelik ilişkilerinden birinde olduğum içindi sanırım her neyse . 'Oldum olası seni de o veleti de sevmedim ben.Sen bir orosbu olduğun için çocuğun benden olduğundan bile emin değilim, eğer ikimiz devam edersek sana güzel bir hayat sunar, istediğin herşeyi yapmaya çalışırım fakat tek şartım var. TAEHYUNG'U BIRAKACAKSIN' "

Anlatırken ağlamaya başlamıştım Jungkook'un da gözleri dolmuştu."Annem beni severdi ama babamı daha çok severdi, onun bir orosbu olduğunu da biliyordum zaten" dediğimi anlamamış olacak ki boş bir ifade ile bana bakmıştı. " teyzem beni evlat edindikten yaklaşık 5 yıl sonra, annemlere misafirliğe gitmiştik," yüzümde buruk bir gülümseme ile sehbada duran bardaktan bir yudum aldım ve devam ettim. " O gün eniştem ve teyzem bana evin kapısında beklememi, kendilerinin de arabadan birşey alıp geleceklerini söylemişlerdi . Evin önünde beklerken içerden babama ait olmayan değişik sesler geliyordu. Dedim ya annem orobunun önde gideniydi "

Bu şekilde yaklaşık 3 saat kadar geçmişimizden bahsetmiş , artık onların olmadığını birbirimizin hayatında sadece biz ve arkadaşlarımız olduğunı söyleyip sıkı sıkı sarılmıştık.

---------—----—————

Olm yazarken İnto you arms dinledim ağlıyordum amk😭✊

neyse oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin sizi seviyrrm 👄👁👄

Bir sonraki bölümde görüşürüz

Jeon Family | VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin