Zed bir anda kendini bambaşka bir yerde buldu.
Ormandaydi ve büyümüştü.
Üstünde metal bir zırh vardı ve metal zirhla birleşik aynı x men in bbıçakları na benzer birleşik bir bıçak vardı.
Hala tam olarak kendini cozmeye çalışyordu.
Hava kararmaya başlamıştı ve gece olmuştu.
Zed yavaştan yurumeye ve bir yaşam.belirtisi aramaya başladı.
Zed yürürken bir anda bir ses geldi.
"Gecenin sesini dinle"
Zed bir anda eli ayağına dolasti ,ne oldugunu anlamadı ve ses birdaha geldi
"gecenin sesini dinle"
Zed bir anki korkudan şimşek gibi koşuyordu ve arkasına bile bakmıyordu
Ama ses onu takip edyordu pes peşe
"gecenin sesini dinle "
Zed ne oldunu şaşkınlık içinde koşarken gölgesinin ondan bağımsız hareket ettiğini gördü .
Zed bir anda
"Neler oluyor" derken bir anda ayağı sarmasiga takıldı ve dönerek tepeden yuvarlanmaya başladı .
Zed bir anda gölün kenarındaki ağaca çarparak durabildi ve yere kapaklandi .
Zed yaşadığı korkudan ağaçtan aldı darbeyi anlamadı ama ses kesilmisti en sonunda.
Zed yavaşça kalkmaya calisiyordu ama yorulmuştu ve kaski kafasından çıkmıştı .
İlk olarak yavaşça dizlerinin üstüne oturma çalışırken düşen kaskini ariyordu ve arkasına baki.
Önünü dördünde korkudan ne oldunu şaşırdı bir anda geri geri elleriyle kaçmaya calisiyordu kendini geride sürüklüyordu elleriyle.
Gördü şey adeta toz bulutunun birleşip onun tıpa tip aynısını olusturmus hali ona kaskini uzanıyordu.
Zed dona kalmıştı.
Gölge bunu görünce seslendi
"Ben senin birliğinim " dedi ve Zed onun dedin anlam vermeye calisken ayağa kalkdi.
Bir anda saldırma başladı her ne kadar saldirida bir pire gibi bir anda başka tarafa geçiyordu.
Zed kendi gölgesiyle kavga ediyordu.
En sonda gölgeye bir darbe vurdu ama vurduğunda vuruşu onun içinden gecdi bir kez daha denedi ama çok.yorgun düştü gölge bu saldırganlığa dayanamadi tepki verdi ve bir anda zedin beline bir çizik attı Zed bir anda ssizladi ama pes etmedi bir kez daha denedi ama en sonunda gölge.elindeki.bicakla zedi yaraliyor Zed yapanı.bilemiyordu ve Zed yerdeki.kumu golgeye firlatti ve gölgeye vurdunda vuruşları islemeye başlamıştı.
Gölge bu duruma daha dayanamadi bir anda elindeki bıçağı Zed in tam kalbine sapladi ve Zed bir anda "AAAAAAAA" diye bagirarak uyandı ve bir an elini kalbine getirdi ve bandında bir şeyi yordu ve bunların bir rüya oldunu anladı .
Shen Zed in uyandığıni gorur görmez
"Zed uyandı , Zed uyandı "diyerek.Büyük usta Zed in yanına kostu.