LUHAN
Güzel bir güne gözlerimi açtım..Yanımda yatan kocama biraz daha sokuldum..Onu izlemeye başladım..Ahh ne kadar da tatlıydı..Yaklaşıp dinazorumun dudaklarına günaydın öpücüğü verdim..
"Chen..bebeğim..uyan hadi.."
"Mm..günaydın Lu.."
"Günaydın bitanem.."
Gülümseyip karnımı okşadı..
"Bebeğimiz nasıl?"
"Ahh ihi..ama birazcık acıktı.."
Güldü ve ayağa kalkıp üstünü giyinmeye başladı..Yatakta doğrulup obu izledim..Yanıma gelip yanağımı öptü ve aşağı indi..biraz daha uyukladıktan sonra kalkıp üstümü değiştirdim..Merdivenlere yòneldim..Pürüzsüz sesli meleğimin sesi duyuluyodu..Mutfağa gidip kapıya yaslandım ve onu dinledim..Masaya oturdum ve yemeye başladım..Chen ise doğru düzgün bir şey yemeden kalktı..
"Luhan işe geç kalıyorum..Gitmeliyim.."
Bir yandanda kapıya ilerliyordu..Peşinden gittim..O almadan ceketini aldım ve giydirdim..Uğruna ölebeceğim gülümsemelerden birini verdi ve kapıyı açtı..Bana döndü..
"Uhh Lu..Bugün geç geleceğim beni beklemeden yat olur mu.."
"Ş..şey..Bu akşam yemeğe gidicektik ama.."
Kaşlarını çattı..
"Arkadaşlarımla buluşacağım..Onlara daha önceden söz verdim.."
"P..peki.."
Üzülmüştüm ama belli etmemeye çalıştım..Yanağımı öptü ve gitti..
Anlayamadığım bir şekilde bu aralar Chen soğuk davranıyor..Bana sadece kızdığı zaman Luhan ya da Lu derdi..Ayrıca sürekli eve geç gelmeye başladı..Off..yoksa hamileyim diye sevmiyo mu artık beni??
Düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve evi toplamaya başladım..
SEHUN
Yine mutsuz bir güne gözlerimi açtım..Birazcık kıpırdandığımda kolum feci bir şekilde acıdı..Koluma baktım..Dünki vampirle olan kavgadan olduğu aklıma geldi..Ahh cidden ne zaman biticek bu savaş..?
Yerimden doğruldum ve mutfağa indim..Dolaptaki çiğ eti tabağa koyup yedim..Kurt olmanın en çok bu özelliğini seviyorum..Etleri pişirme ihtiyacı duymuyosun..Masayı topladım ve koltuğa oturup hayatımı gözden geçirdim..
Ne zaman ben de bir aile kuracağım? Cidden bu kadar sevilmeyen birimiyim ben? Bıktım bu hayattan..Sürekli savaş kavga..Nereye kadar böyle devam edecek??
Düşüncelerimden sıyrılıp kendime geldim..Kapı çalıyodu ve kapıyı açmaya gittim..Kim gelebilirki zaten? Baekie gelmiş..
"Giriyim mi Sehun?"
"Ahh gir..cidden Baek sen hiç evinde oturmaz mısın?"
Kıkırdadı ve içeri girip koltuğa oturdu..Çocukluk arkadaşım olmasa çoktan kovmuştum onu..Nasıl kurt oldu onu bile bilmiyorum..Biz kurtlar genellikle sinirli tipler oluruz..Baekse bildiğin palyaço..
"Ee naber Hunnie?"
"Baek sana kaç kere bana Hunnie deme dedim?!!!"
Sırıttı ve devam etti..
"Ahh dostum cidden artık birini bulmalısın..böyle hayat geçmez.."
"Ben halimden memnunum bir kere..Hem senin sanki varda..(!)
Baek'in telefonu çaldı..
"Yobuseyo..Lulu..sen misin?"
Ahh Lulu da kim? Cidden bu çocuk kimlerle arkadaş oluyo böyle..Kesin yine insandır..
"Ahh tabiki Luhan..yarım saat sonra ben seni alırım.."
Telefonu kapadı..
"Sehun Luhanla kafeye gidiyoruz hadi sende gel.."
"Ahh insan mı?"
"Evet..Hadi ama Sehun..Sende yarı insansın..niye sevmiyosunki..?"
"Sevmiyorum işte.."
Bana yine köpek bakışı yaptı ve dayanamayıp kabul ettim..Biraz zaman sonra yola çıktık ve Lulu'nun evi diye tahmin ettiğim eve geldik..Güzel büyük bi evdi..Ama tabiki benim evim kadar değil..Baekhyun kapıyı çaldı..Yine Lulu sandığım kişi kapıyı açtı..
"Meraba Baekie..Tam vaktinde geldin.."
Ahh Tanrım..Dünyada böyle başka bi güzellik gördüğümü hatırlamıyorum..
Yazdığım ilk fic..Umarım beğenirsiniz..Biliyorum bu bölüm fazlasıyla sıkıcıydı..Ama ilerledikçe güzelleşicek..Her hafta iki kere güncellemeyi düşünüyorum..SARANGEE..
#RaSe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tell Me What İs Wolf
FanfictionBir Hunhan hikayesi..Kurtlar vampirler ve doğaüstü varlıklar..Bakalım insan olan Luhan bunlarla başa çıkabilecek mi??