SEHUN
Ahh onun yanımda oturması bile kalbimi heyecanlandırıyo..Bu hissettiklerimde ne? Onunla sonsuz olmak istiyorumm..Cidden insanları sevmeyen ben şimdi bi.insana mı bağlandım?..Yok hayır..O insan olamaz..Bir melek..Evet evet melek olmalı..İç sesim susssss!!!!
İç sesimi susturduktan sonra konuşmaya katıldım..Benim geveze arkadaşım Luhanı sorulara boğuyodu..
"Ee Lulu..Bebek kaç aylık?"
N..ne??! Luu hamilemiydi?? Tanrım..
"Daha 2 Aylık Baekie..Minnacık daha.."
Baekhyun gülümsedi..Bense üzgündüm..Nedenini bilmiyorum ama üzüldüm işte..Garson siparişlerimizi almak için garson geldi..Luhanı süzüyodu..Ahh o gerizekalıyı iş çıkışı bi güzel pataklayacağım..
"Hoşgeldiniz..Ne alırdınız?"
"Mm..Çilekli pasta, çilekli süt, çilekli kurabiye ve çilekli puding lütfen.."
Tanrım..Cidden çileğe hayran sanırım..Parfümü bile çilekli..
Garson bana döndü..
"Siz ne istersiniz Bayım?"
"Seni dövüp etlerini kurt sürüsüne yedirmek isterim.(!)"
"E..efendim..anlıyamadım?"
Sırıttım..Baek Lu ve garson şaşkınlıkla bana bakıyodu..
"Saol bi şey istemiyorum dedim.."
"Peki efendim.."
Baekie'ye döndü..
"Siz peki?"
"Hm..kakolu pasta lütfen.."
Garson siparişleri alıp gitti..Baek ve Lu bi şeyler konuşmaya başladılar..Ama benim aklım sadece Luhandaydı..Onu bana çeken bişeyler var..Hissediyorum..Luhan'ın sesiyle irkildim..
"Ee..Sehun..Senin sevgilin var mı?"
Sevgili mi??Cidden mi?Şu ana kadar kimseden hoşlanmadım..Ne bi insandan ne de kurttan..
"Yok..Hayır..Ben insanları sevmiyorum.."
"Ama sen de bi insansın..Biliyosun dimi?"
"Hayır.Ben ins-"
Baekhyun lafa atladı..
"Onun insanlarla arası iyi değil Lulu..boşver"
Baek niye bu kadar saklıyoduki..Kurt olduğumuzu sanki öğrenmicek..
Aradan biraz zaman geçince garson geldi..Siparişleri masaya bırakıp gülümsedi..Tamam belki sinir bozucu ama gülüşü harika..Uff ne diyorum ben!! Oh Sehun yine sana bişeyler oluyo!! Bi dakika ben yine iç sesimle kavga ediyorum..Sustumm..
Luhan büyük bi tatlılıkla yemeye başladı..Gözlerimi ondan alamıyodum..Onu yemek yerken ömrümun sonuna kadar izleyebilirim..
Bikaç saat böyle geçti..Sonunda hesabı ödeyip kafeden çıktık..Luhanın evine doğru ilerledik..Sonra bi ses geldi..
"AHH!!"
Kafamı çevirdiğimde Luhanın yere düştüğünü gördüm..Hemen koşup onu kaldırdım..
"Luhan!! iyi misin!!"
"S..sehun..ayağım..Ahh"
Hemen onu kucağıma aldım..Baek hala şaşkın şaşkın bakıyodu..Onu kendine getirmek için bağırdım..
"Baek!! Şifacıya gitmeliyiz!Hemen!!"
Baek biraz bana baktı ve kendine geldi..
"T..tamam.."
Luhanı sımsıkı tutup hızlı adımlarla ilerledik..Luhan'ın hala acı çektiği yüzünden belli oluyodu..Onu kollarımda hissetmek güzeldi..
Annyeongg!! Üzgünüm geç geldi böldüm..2 bölüm sonra her şey heyecanlı bi hal alıcak..Sarangee..^^
#RaSe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tell Me What İs Wolf
FanfictionBir Hunhan hikayesi..Kurtlar vampirler ve doğaüstü varlıklar..Bakalım insan olan Luhan bunlarla başa çıkabilecek mi??