Part 5

195 18 5
                                    

SEHUN

O kadar güzeldiki..Her yerini beynimi kazımak için dikkatlice izledim onu..Nefes almadan izliyordum sanki..Ya da o benim nefesimi kesiyordu..Uzun kirpikleri, pürüzsüz teni, ö-öpülesi pembe dudakları..

Yerinde biraz kıpırdandı ve yavaşça bir melek gibi gözlerini açtı..İlk önce nerde olduğunu anlayamadı sanırım..Boş boş etrafa baktı çünkü..Sonra eline baktı..Birbirine kenetlenmiş ellerimize baktı..Sonra hemen elini çekti..Ayağa kalkıp yürümeye çalıştı ama yürüyemedi..Kaşlarını çatıp bana bağırdı..

''Ben niye burdayım ha! Niye getirdin beni buraya! Ben evliyim salak! Ahh Tanrım! Chen beni ne kadar merak etmiştir haberin var mı!!''

''Sakin ol tamam mı!! Kucağımda uyuyakaldın! Evine götürseydim kocan 'Senin karımın yanında ne işin var' derdi! mecburen buraya getirdim!''

Sakinleşmiş gibi görünüyordu..Yatağa oturdu..

''Beni evime bırakır mısın??''

''Bırakamam..Burada kurtlar ve diğer yırtıcılar var..Eğer şimdi gitmeye kalkışırsak bizi parçalarlar..Chen'i ara ve ailemde kalacağım filan de..''

Başını aşağı eğdi ve parmaklarıyla oynamaya başladı..Hani küçük bir çoçuğu azarlayınca korkup başını eğerya..İşte öyle görünüyordu..Onu bu haliyle yiyebilirim..Sakin bir sesle konuştu..

''T-tamam..''

Önünde çöktüm ve ona baktım..Çok yakındık..

''Baekhyun'un işi vardı..Bu yüzden dışarı çıkmak zorunda kaldı..Merak etme işi bitince o da gelecek..Hadi şimdi kocana haber ver..''

Cebinden telefonu çıkarıp onu aradı..Dikkatlice onu dinlemeye başladım..

''Alo..bitanem..''

.........

''Aşkım telaşlanma ben iyiyim..ş-şey..uyuyakalmışım..Babamlardayım..Babam burda kalmamı söylüyor..Bir sakıncası olmazsa burda k-kalabilirmiyim?''

.........

''Teşekkür ederim bitanem..Yarın erkenden geleceğim..Dolapta hazır yemek var..Isıtıp yersin..Seni seviyorum..''

..........

O-onun b-birine seni seviyorum demesi..T-tanrım..Canım hiç bu kadar yanmışmıydı benim? Kalbim bu kadar atmadan durabilmişmiydi? Nefessiz bu kadar kalıpta hala nasıl hayatta kalabilmiştim ben?

Onun sesiyle düşüncelerimden uzaklaştım..

''Hunnie..''

O bana 'Hunnie' mi demişti? Hunnie..onun dudaklarından dökülen o güzel kelime..

''Efendim Luhan..''

''Ş-şey..e-evinde..ç-çilek var mı?''

Sesi o kadar utangaç çıkıyorduki..Tanrım..O çok sevimli..Sahip olamayacağım tarzda bir sevimlilik bu..

''Tabiki de var..Hemen getiriyorum..''

Hızlı adımlarla aşağı indim..Hemen mutfağa gidip bir tabağa çilek koydm ve yıkadım..Yukarı çıktım..

''İşte burda..''

Yanına gittiğimde elindeki çerçeveye bakıyordu..Sinirielmştim..

''Bırak hemen onu!!!''

Merabaaa..Benim tatlı okuyucularım..Bölüm geç geldi dimi? hala kısa mı bölümler? Eğer bugün yetiştirirsem diğer bölümü de yayınlayacağım..Sizi seviyorum..Bir dahaki bölümde smut olucak..Takipte kalın..

#RaSe

Tell Me What İs WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin