Hi HiHiHiHiHiHiHi Hi Hi. H HiHiHi. Hi. H Hi Hi HiHi HiHiHiHiHi HHiHiHi. Hi Hi. HiHiHi HHi Hi Hi Hi. HiHiHi HHi. HiHiHi H. Hi Hi. Hi H. Hi. Hi. Hi. Hi Hi Hi. Hi. H Hi. Hi. HiHiHi Hi Hi Hi. HiHiHi Hi Hi Hi Hi. HiHiHi Hi H. H Hi Hi. HiHiHi H. HiHiHi Hi. HiHiHiHi HHi. HHi Hi. H Hi. HiHiHi HiHi. Hi Hi. HHiHiHi HHiHi HHiHiHi. H Hi H. iiiiiiiiiiiiiiiiiii Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi H Hi Hi Hi HiHiHiHiHiHiHi HHiHiHiHi HHiHi HiHi. iiiiHi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi H Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi HiHi Hi. Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi Hi.
Word count 2105 lol
YOU ARE READING
𝑻𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚 𝒙 𝑻𝒖𝒃𝒃𝒐
FanfictionTommy and Tubbo have been friends forever, but what will happen when over time they develop romantic feelings for each other?