Hector markete doğru yürümeye başladı. İçeri girdi ve alınacaklar listesine baktı. Raflara doğru ilerledi ve listedeki herşeyi aldı. Daha sonra kasaya doğru ilerledi. Aldığı herşeyi kasiyere verdi. Ve sonra kasiyerin söylediği cümleler karşısında şok oldu. Parası yetmemişti. Ne yapacağını bilemez halde düşünmeye başladı. Tam o sırada kasaya doğru yürüyen bir kız neler olduğunu sordu. Hector asosyal olduğu için ne demesi gerektiğini düşündü. Sonra kasiyer Hector'un birşey söylemeyeceğini anlayınca konuşmaya başladı. "Şu adamın parası alacağı malzemelere yetmedi. Şimdi de burada dikilip duruyor" dedi. Hector sinirden mi yoksa utançtan mı kızardığını anlamadı. Kız aniden "Sorun değil. Beyefendi'nin aldığı malzemelerin parasını ben öderim" dedi. Hector çok şaşırdı, ama kızın teklifini reddetmedi. Sadece teşekkür etmekle yetindi. Kız Hector'un malzemelerinin parasını ödedikten sonra çıkışa doğru ilerlemeye başladı. Aniden arkasını dönüp "İstersen sana evine kadar eşlik edebilirim. Biraz sohbet iyi gelebilir" dedi güler yüzlü bir tavırla. Hector ne diyeceğini bilemedi. Yine dondu kaldı. Tuhaf geçen 1 dakikanın ardından kız Hector'un kolundan tuttu ve "Hadi ama! Utangaç olma" dedi. Hector başka çaresi olmadığını anlayınca teklifini kabul etti. Kız bir anda zafer kazanmış bir ifadeyle sevinç içinde zıpladı. Ve marketten çıktılar. Yol boyunca Hector çok sessizdi. Kız ise sürekli konuşuyor, hayatın güzelliklerinden bahsediyordu. Sonra bir anda durdu ve "Bu arada, adın ne?" diye sordu. Hector duraksadı ve biraz bekledikten sonra "Adım Hector" dedi. Kız "Güzel isimmiş! Benim adım da Ashley. Tanıştığıma memnun oldum, Hector!" dedi. Hector yavaşça "Bende memnun oldum, Ashley" dedi. Ashley tatmin olmuş bir şekilde gülümsedi ve yollarına devam ettiler. En sonunda Hector eve vardığında Ashley "Burası senin evin mi! Güzelmiş" dedi. Hector teşekkür etti ve tam kapıyı açacakken Ashley "Dur!" diye bağırdı ve çantasından bir kalem ve defter çıkardı. Defterin bir sayfasına telefon numarasını yazdı ve Hector'a uzattı. "Belki aramak istersin diye" dedi. Hector şaşkın bir şekilde defterin sayfasına doğru bakarken yavaşça sayfayı aldı. "Tamam. Sağol" dedi ve Ashley'e veda ederek evine girdi. İçinden "Ne tuhaf bir gündü ama. İlk defa biriyle bu kadar uzun süre boyunca konuştum" diye düşündü. Elini yıkadıktan sonra kıyafetlerini değiştirdi ve yatağına uzandı. Üstünde Ashley'in telefon numarası yazan kağıda baktı ve numarayı telefon rehberine kaydetti. Daha sonra sosyal medyada gezinmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are my sunshine 🌞
أدب المراهقينYaşamının anlamsız olduğunu düşünen asosyal bir genç ile hayat dolu bir kız tanışır. Kız, bu asosyal gence hayatın olumlu yanlarını göstermeye çalışıp onun yaşam hakkındaki negatif düşüncelerini kırmaya çalışırken, ikiside beklenmedik bir anda daha...