(Maaf ye banner hilang 🤧)
NO ONE'S POV
"Bertabahlah Chani . Aku tau kau kuat " Youngbin menepuk bahu Chani ."Ye , bertabahlah ye ." Zuho menekup mulutnya seperti Zuho akan ketawa .
"HYUNGGG!!KASUT NI BARU JE BELI ! ANJING MANA LA PI MELABUR KAT SINI !? " Chani menangis tersedu-sedu .
Adidas kot . Siapa tak sayang ? Mahal tu .
" Relax , baby— " percakapan Jaeyoon terpotong.
" Apa baby - baby ? Orang tengah sedih ni ha ."
" Kau ni tak macam sedih pun ? AHAHAHAH " Jaeyoon tergelak .
CHANI'S POV
" Kau ni tak macam sedih pun ? AHAHAHAH " Jaeyoon tergelak .Eleh , hyung ni . Tau la aku lebih sexy dan lebih handsome daripada dia . Tak perlu la jealous halah .
" Okay semua . Jom . Pergi makan . " Taeyang yang dari tadi senyap sunyi sepi dalam bilik akhirnya keluar dengan berpakaian seperti boyfie material .
Nak tengok ?
Ini ." Ok jom . Aku belanja . " Hwi hyung juga sudah bersedia untuk keluar makan.
" Eh takde - takde . Aku , Rowoon dengan Inseong dah masak . " Dawon hyung menghalang mereka daripada keluar makan .
" Aish , yela - yela . " Taeyang mengeluh .
SKIP
" Chani , kenapa kasut kau semalam Adidas , and hari ni Nike ? " beberapa orang pelajar menanyakan soalan tersebut
Rimas kau tau tak rimas?!
Suka hati aku la , kasut aku . bukan kasut kau .
"Hi Chani ! " suara lunak milik Seoyeon kedengaran .
Sebentar..........
dia panggil nama aku kan ?
telinga aku tak problem kan ?
aku mimpi ke ni ?
ah , mimpi kot .
layan jela em .NO ONE'S POV
" Chani?? Kenapa senyap je ni ?? " Seoyeon melambai(??) di hadapan muka Chani untuk memastikan Chani sedar ." Y-ye saya?? Kenapa panggil saya ?? " Chani akhirnya tersedar dari lamunannya .
Seoyeon mula mengurut dahi tanda pening .
Pening dengan ke'blur'an Chani .
" Pinjam buku Mathematics kau . Ada benda aku nak salin . " Seoyeon menghulurkan tangannya .
" a-aku tak salin nota semalam . " Chani tersenyum .
" Takpe Seoyeon . Pinjam je buku aku . " Jungkook menghulurkan buku Mathematics miliknya kepada Seoyeon .
"Thanks!"
" Your Welcomee.." Jungkook senyum lebar .
To be countinued.....
Sorry late . and abaikan typo. okie?
enjoy!
YOU ARE READING
Love Mission x Kang Chani
FanfictionCrush tak notice kau ? hurm , aku pun apa kurangnya . Tapi , untuk dapatkan dia , kenalah berusaha kan ? Tapi kalau milik orang , undur diri la jawabnya . Aku , Kang Chani , akan cuba untuk mendapatkan crush aku. Kim Seoyeon , wait for me . _______...