"PEMBELAJARAN kita pada hari ini ialah tentang sejarah di Korea..........bla³"
"Psttt!" Chani memanggil Seoyeon .
" apa? " Seoyeon menoleh sedikit ke belakang
" pinjam pen kau " Chani menghulurkan tangan .
" for what ? " Seoyeon menepis tangan Chani .
" nak menyalin la , takkan nak buat anak " Chani menampar dahinya .
" eish , orang nak tanya pun tak boleh " Seoyeon mencebik .
" Chani , Seoyeon ! Apa yang bising sangat belakang tu ? " cikgu berhenti menulis di papan hitam lalu memusing ke arah Chani dan Seoyeon .
" Tak ada apa- apa cikgu . " Mereka dengan serentak tersenyum le arah cikgu dengan senyuman paksaan .
" Kalau tak ada apa - apa , kamu berdua berdiri di luar . Now . " Cikgu menunjuk jalan keluar yang benar lagikan betul .
Diluar bilik darjah , ofc.
" eish boring la sekolah ni . salah sikit keluar . salah sikit keluar . " Seoyeon mengeluh .
" Cikgu tu memang macam tu . Aku pun tak kisah sangat . Malas nak layan . Baik aku couple ngan kau je " Seoyeon memandang Chani .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
." Takkan la nak kau nak couple dengan aku . Baik aku kahwin dengan kawan kau tu . Halal . " Seoyeon mengelak daripada cair dengan kata - kata manis Chani .
Padahal dekat dalam rasa macam nak terjun dari bangunan sekolah . Maklumlah , kelas tingkat paling atas .
" Eish pendek ni . Aku pulak diceramah . Telinga aku lebih rela dengar pengetua berucap 5 jam dari kena ceramah kau , tau tak ?! " Chani membebel .
" Aku? Pendek ? oh wow .. kau memang nak kena penampar aku .." Seoyeon menjeling Chani yang tidak berapa jauh darinya
" eleh kau pendek . mana sampai nak tampar aku . sedarlah diri , AHAHAHAH " Chani
'menambahkan gasolin didalam api kecil 'BBUK!
" AHHH !! KAU- EISH . KENAPA PERUTKU YANG SUCI MENJADI SASARANN ??!! " Seoyeon memandang Chani sambil mengangkat bahunya tanda ' tahla ' .
" Kau tak kenal aku ni siapa . Lain kali , jangan cari pasal dengan orang yang salah . " Seoyeon bangga dengan tumbukan berpadu otomen mebius miliknya .
" tch . tolongla . kau tumbuk tak sakit langsung . Itulah kau , tumbuk orang yang salah . aku ada ' roti ' tau . " Chani bangkit semula dari kesakitan yang penuh lakonan .
10 minit kemudian...
" PSFRGTSSSYW , SAKIT LA ! TANGAN KAU JANGAN SENTUFF-"
" KAU KUAJA SENYAP "
" AISH AKU TAKLE LAH ! AKU NAK JUGAK BELASAH KAU "
" HIYAKK !! OTOMEN MEBIUSS !! HIYAK HIYAKK ! "
" ELEH RASAKSA OTOT AKU LAGI KUAT ARRGHHH "
" Apa yang bising sangat dekat luar tu ? "
" Takda pape cikgu . cuma lawan osom je cikgu heheh "
" betul ni lawan osom je ? "
" ye cikguu .. takkanlah nak tipu pulak . Kan Chani ? " siku Chani dicuit .
" Hah , Haah . Hah . haah ha - ADUH! "
" Bahasa apa kau pakai ? hah hah haah tu apa ? "
" Bahasa Malaysia . "
" ;-; "
TO BE COUNTINUED.....
«-------------------------------------------»
s ᴘ ᴇ ᴄ ɪ ᴀ ʟ ᴛ ᴀ ɢ s :
_chaesthtcs- jennie_yooneva saroschani
YOU ARE READING
Love Mission x Kang Chani
FanfictionCrush tak notice kau ? hurm , aku pun apa kurangnya . Tapi , untuk dapatkan dia , kenalah berusaha kan ? Tapi kalau milik orang , undur diri la jawabnya . Aku , Kang Chani , akan cuba untuk mendapatkan crush aku. Kim Seoyeon , wait for me . _______...