"Hah!?!?!"
"Aunty tahu kamu terkejut dengan tujuan aunty.Tapi memang betul apa yang kamu dengar tadi"jelas Datin Kyana
"Actually aunty..Qaireen masih tak bersedia.Tapi Qaireen harap aunty tak paksa dan bagi masa untuk Qaireen fikir."
"Tak pe.Aunty faham.Tapi kalau boleh jangan lama sangat fikirnya tu.Maklumlah Ruz tu dah umur 27 tahun."Ujar datin Kyana.
"Hmm"
"Maaflah kalau aunty dah buat kamu terasa."Ucap maaf Datin Kyana.
"Eh taklah.emm..Aunty"
"Ya?"
"Qaireen nak tanya,boleh?"
"Apa dia?"
"Emm..kalau Qaireen bagi kata putus yang buat aunty---"
Sakit kepala aku!Gila ke apa Datin Kyana tu?Memang taklah aku nak kahwin dengan si gila tu!!
Tapi bila fikir balik.Kenapa riak Datin Kyana semacam je bila bagitahu tujuannya?
Okay,biar author bagitahu.Tunggu Qaireena bagitahu memang kena tunggu minggu depanlah.
Sebenarnya,Tujuan Datin Kyana nak jumpa Qaireena tu sebab dia nak bagitahu hajat Datin Kyana.
Iaitu,Kahwin dengan Tengku Aqnan Fairuz.Tapi korang tahulah kan kenapa Qaireena tak nak kahwin?
[Balik pada cerita tadi!]Kringgg!!! Kriiinnngg!!
Telefon aku berbunyi menandakan ada panggilan."Assalamualaikum,Qaireena here"
"Waalaikumusalam,my dear"jawab si pemanggil.
Lantas aku melihat nama yang tertera di telefon aku.
"Nak apa?"soal aku,dingin
"Relax,my dear.Tadi mama"...Tuuutt tuutt
Belum sempat Tengku Aqnan menghabiskan ayatnya.Qaireena dah letak.
Heh!padan muka.
Terasa ke orang disana?
Masa yang sama...
Tengku Aqnan mengeluh.
"Kenapa?Apa salah saya?"Soal Tengku aqnan,bersendirian.
Dapat tahu Qaireen letak call.Lantas Tengku Aqnan menyentuh dadanya.
Ya,dia terasa sangat dengan sikap Qaireen.
◇◇◇◇◇
~Tekan ☆.B.A.B!~
B.A.B tu bukan b*b* ye.Tapi singkatan dari 'Biarkan Aku Berehat!'
Vote tau☆
YOU ARE READING
BIARKAN AKU BEREHAT!
Romance"Lepaskan dia?!?!"Herdik Tengku Aqnan "Lepaskan?"Soal si misteri "Kenapa hidup aku macam ni?Aku penatlah"Rungut Qaireen Syifa. "Aku dengar,ayah kau..."Belum sempat Tengku Aqnan Fairuz menghabiskan ayatnya.Qaireena Syifa menutup mulut Tengku Aqnan de...