Hejka! Dziś wypromuje jedną osóbkę! Jeśli wy chcielibyście abym was wypromowała to dajcie znać w kom lub na priv. Osóbka to blueTime1448! Wpadać!!!
Ale teraz czas abym opowiedziała wam o moim pierwszych wizjach dotyczących shiftingu. Ogólnie to dziś będzie dosyć długi rozdział gdyż opowiem wam wszystko od początku. Nie chodzi mi o początek świata! Haha! Śmiesznie by było ale przejdźmy już do rzeczy.A więc................................................................
Zaczęło się od tego że od jakiegoś miesiąca widzę liczby anielskie. To mnie dosyć irytowało. Wyobraźcie sobie że gdy patrzysz na godzinę to za każdym razem widzisz na przykład 11: 11 . To IRYTUJĄCE!!! No ale cóż mogłam wtedy zrobić. W reszcie gdy tak mnie to zdenerwowało że zaczęłam się tym interesować. Wpisałam w google co oznaczają takie liczby. Jak wiecie to znak od anioła lub oznaka shiftingu. Wtedy jeszcze nie wiedziałam o shiftingu więc wyskakiwały mi tylko to o Aniołach. Potem jakoś zapomniałam o tym lecz wciąż je widziałam. Gdy po kilku miesiącach wreszcie powiedziałam to mojej przyjaciółce to ona na to : To oznaki Shiftingu! Ja zdziwiona tym wszystkim. W głowie tylko : wtfck! Takie coś istnieje?! Heh! Teraz wiem że to prawdziwe. Gdy przyjaciółka mi o tym wszystkim opowiadała byłam bardzo podekscytowana. Zaczęłam się tym bardzo ,bardzo interesować. I tak powstała ta książka. Więc podziękujcie mojej przyjaciółce w wiadomościach.
No już : DZIĘKUJĘ!
Ej ludzie!
Żartowałam, nikogo nie zmuszam!
Pls nie myślcie o mnie źle! XD
No ale jak mówiłam, zaczęłam się tym interesować. Jakoś nie dawno zaczęła widywać wizję z mojego skryptu do Harrego Pottera. Ogółem to dla dociekliwskich : Uwielbiam Draco Malfoya!Śliczne zdjęcie prawda? Taki jest cuutteee!
No ale nie zmieniając tematu..............
Zaczęłam widzieć te wizję. Zaczęły się one gdy się uczyłam na jutrzejszy sprawdzian. Widocznie Malfoy ze skryptu nie chciał bym się uczyła. Hehe.
Opiszę je może..... :
A więc moja pierwsza wizja dotyczyła tego: szłam sobie korytarzem trzymając Malfoya za rękę. ( tak miałam napisane w skrypcie więc może byłam tam w połowie, jak macie jakieś pomysły to napiszcie). Szłam korytarzem Hogwartu 😁. Byłam legalnie szczęśliwa.
Moja druga wizja:
Zamknęłam oczy bo miałam iść spać ale gdy je zamknęłam próbując zasnąć to nagle usłyszałam głos Malfoya:
- Emilyyyy
Tak zapisałam w skrypcie więc mega mnie zdziwiło. Chcecie dowód :A to ten korytarz którym szłam wcześniej
Uwieżcie to było mega dziwne.
Dobra opisuję dalej!
Teraz od czasu do czasu mam włwłaśnie takie pogłoski. Raz nawet coś Hermiona powiedziała. Gdy chciałam pierwszy raz się Shiftować miałam bardzo dziwne uczucie. Ci którzy też mieli takie napiszcie w kom. To uczucie gdybyś wchodził do wnętrza swojego łóżka lub pościeli ( zależy kto jak śpi).
I chciałam się ostatnio Shiftować. I mam taką śmieszną historyjkę. Wczoraj ( ci co czytają to: 4 lutego 2021) chciałam się Shiftować. Wykonywałam metodę Revena. Przed tym jeszcze medytowałam jakieś 10 minut. Medytacja mnie bardzo uspokaja na noc. No i położyłam się w pozycji rozgwiazdy. Liczyłam do 100 wizualizując sobie swoje DR ( dla tych co nie wiedzą: wymarzona rzeczywistość). Gdy skończyłam liczyć to powtarzałam afirmacje ( dla tych co nie wiedzą: afirmacja to no. Jestem w swoim DR, udało mi się przejść do swojego DR.) i cały czas powtarzałam " Jestem w swoim DR" I nagle budzę się o 4 nad ranem. XDDDD. Zasnęłam! Heheh!Dobra ludziska na dziś to wszystko! Bayo! Trzymajcie się! 🤍❤🧡💛💚💙💜🤎❤❣🖤💞
CZYTASZ
🎇Reality Shifting🎇
SpiritualHejka! Tu znajdziesz wszystko o shiftingu( jestem w toku pisania), story time, porady, grupowe shiftowanie się, wszyściutko co powinniście wiedzieć o nim:*