"Evet ben ciddiyim Nihan. Ya onları ayıracağız ya da birlikte kaçacağız. "
Manyak mısın Niall yürü git aa diyerek kapıyı yüzüne kapattım. Maşallah yani buradaki herkes kafayı yedi iyi ki bir İngiltere'ye gittik. Israrla kapıyı çalmaya başladı. Mübarek neredeyse kapıya kafa atıyordu(hoay maşallah).
"Bak eğer beni dinlemezsen bu kapıyı bu şekilde çalarım ve herkes uyanır. Herkes buraya toplanınca senin için daha kötü olur."
Sen tek başına nasıl bir teşkilatsın be diyerek kapıyı tekrar açtım. Bana sinsi bir şekilde bakıyordu. "Burada konuşamayız,hem ben senin iyiliğin için söylüyorum." Benim iyiliğimi neden istiyorsun ki? Türkiye'ye geri dönerim olur biter dedim.
+ "OLMAZ HAYIR!"
-Neden olmasın? Ülkeme geri dönerim, sorana da "ya aslında oluyordu da İngilizce ya ondan olmadı" derim. Bunu dedikten sonra kendimden iğrendim ki Niall da zaten bana iğrenerek bakıyordu.
+ "Her neyse bunu demedin sayıyorum. Seni sokaktaki pastaneye götüreceğim hem beni dinlersen bana hak vereceksin."
Kabul etmek zorunda kaldım. Kızlarla bir kavgaya daha tahammülüm yoktu. Yürümeye başladık hava serindi ve onun yüzünden pijamayla dışarı çıktığımı üşüdüğümde fark ettim.
HAS*****. Niall Allah seni ne yapmasın.
Niall ben ne yaptım ki demeye kalmadan pijamayla çıktığımı fark etti ve çok büyük bir kahkaha tufanı çıkardı (ektedir) "AHAHAAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHA"
"Gülme. Her şey senin yüzünden oldu gitmem ben pastaneye. Burada konuşalım."
+"Zaten seninle bu halde gitmem, yanında rezil mi olayım?" Halen daha gülüyordu. Gülme aq. "Sana bu teklifi yaptım çünkü dünkü söylediğin bir söz kafamı kurcaladı. Londra'da 3 kıza mı bakacağım dedin. Onlara bakmak zorunda değilsin Nihan. Hem Türkiye'den yanına para getirdin, o şimdilik seni idare eder öyle değil mi?" Yüzümde Ah be bakışıyla baktım. Aşırı masumsun be Niall.
" 1 sterlin kaç Türk lirası senin haberin var mı be adam?"dedim ve şimdiki kuru gösterdim. Yüzündeki ifade bir anda acımaya dönüştü.
+"Yazık be size. Şimdi merch falan da alamıyorsunuzdur siz. E madem kur bu kadar yüksek sizin burada ne işiniz var? Hem Starbucks'ta çalışıyordunuz 1 gün de olsa. Türkiye'de Starbucks mı yok aq?" Diyecek bir şey bulamadım. Ama o devam etti. "Onları ayırırsak akılları başlarına gelebilir şu anda aşk sarhoşu hepsi. Ama sevenleri ayırmak da olmaz o yüzden kaçalım yani ayrı eve çıkalım."
"Aslında Starbucks'ta çalışmaya gelmedik. Biz bir ajanız hedefimiz sen ve arkadaşlarını bizim için kullanmak." Şok geçirdi ahahahahah.
+"Eğer bu doğruysa doğrudan 911'i ararım aldırırım seni"
"Sence böyle bir şey gerçek olabilir mi amk? Ama gerçekten buraya Starbucks için gelmedik. Ben burs kazandım 1 sene buradayım kızların da gelesi vardı."
+"Ben şarkıcıyım sadece parlamayı bekliyorum. Hangi üniversite?"
"Oxford'da"
+"58.8 mil uzakta be Oxford. Sizin burada ne işiniz var? Londra çok pahalı siz burada bu kurla yaşayamazsınız. Yıl olmuş 2021 niye üniversite okuyon git TikTok çek."
TikTok mu? Tövbe de ama diyemezsin işte "Sağ ol canım ya tüm iyimser yaklaşımların için. Cahilliğimize geldi OFF HAVA DA SOĞUK PİJAMAYLAYIM ZATEN BU KADAR KONUŞMAK YETERLİ."
+"O senin salaklığın ama bu salaklığını alışmamana veriyorum. Hadi bakalım zaten evden 4 adım uzaktayız gidelim bakalım."
4 adım atarak eve geldik. Louis çöp atmaya evden çıkmıştı ve muhteşem ötesi pijamalarımı gördü.
"Oi Oi Nihan. Moda ikonu olarak Londra'ya yeni bir anlayış getiriyorsun."
"Eyvallah aslan parçası." nE. Hepimiz tam olarak bu moda girdik. "Üzgünüm ama tam bir aslan parçasısın" diyerek kelimeyi onlara açıkladım. Güldük geçtik yani daha ne yapalım.
"Niall Nihan'a söyleyeceğin bir şey vardı söyledin değil mi?" "Tabi ki söyledim ama kabul edemez çünkü yanlış şehirde Nihan hanım"
Tamam be Oxford'a gidiyorum kurtulursunuz benden-
+"Öyle demek istemedim. Aslında saçma olacak yani sonuçta tanışalı kaç gün oldu ama bana fazlaca aşık olduğun için bensiz yapamazsın.(bu ne ukalaca cümle ayrıca aşık da değilim aa) Seninle geleceğim birlikte bir maceraya atılacağız."
"Öncelikle sana aşık falan değilim. Her gördüğünde neden bunu söylüyorsun? Ayrıca Louis aslan parçam gelmezse seninle gitmem."
Louis:Ben ne alaka . Yoo beni hiç karıştırmayın Londra'da mutluyum beni salın.
O sırada bizimkiler uyandı ve kapıyı açtılar. Niall elini omzuma koydu ve "Aslan parçamla Oxford'a gitmeye karar verdik." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişen Hayatlar
FanfictionYeni bir ülke,yeni bir şehir,yeni insanlar .4 kafadarın komik ve romantizimli hayatını anlatan bi hikaye