Vtipy o blondínkach

6 0 0
                                    

16. január 14:50

„Mia, urob mi prosím ešte jednu citronádu a tentokrát nezabudni na slamku" Zdvihla varovný prst Leila, ktorá bola na farebné slamky v pohári zaťažená. Čím viac ste jej ich tam dali, tým lepšie. Zohla som sa pod pult, kde bol obrovský pohár s rôznymi farebnými slamkami. Celý som jej ho položila na pult, aby si mohla vybrať sama a nenadávala mi, že som jej vybrala zlú farbu.

„Na, vyber si" Položila som jej slamky pred seba a sledovala ju ako sa jej postupne rozžiarili oči. Leila má proste slabosť na všetky farebné crazy veci. Kebyže vám ju mám trošku predstaviť, tiež by som ju opísala ako takú jednu stošestediatcentimetrovú crazy „vec" Leila má každý mesiac inú farbu vlasov, stále experimentuje v líčení a nosí výrazné tiene s dokonalými čiernymi linkami. Jej telo zdobí zopár tetovaní a podľa jej slov ešte ani zďaleka neskončila, lebo ževraj keď raz začnete s tetovaním, tak už nikdy neskončíte. Neviem, či je to pravda pretože ja som tetovanie nikdy nemala. Napriek naším odlišnostiam si dokonale rozumieme a sme najlepšie priateľky už od základnej školy, kedy sme spolu zostali po škole a nejako sme sa dali do reči. Najlepšie na tom je, že naše mamy sú tiež veľmi dobré priateľky, takže sa navzájom navštevujeme a trávime spolu veľa voľného času. Leila je proste jedna bláznivá baba s ktorou sa nikdy nebudete nudiť. Veľakrát sa jej podarilo dostať ma z tej najväčšej depky a zlepšiť mi náladu. Ale musím napísať aj to, že často ma vie dostať aj do problémov (samozrejme, že vždy je to jej vinou, lebo ma nahovorí na každú sprostosť) a vie ma dostať do takého stavu, z ktorého sa potom musím spamätávať ešte 2 dni po tom. S Leilov naozaj nikdy nepite, lebo len ťažko s ňou udržíte krok. Znesie naozaj veľmi veľa. Vždy som ja tá, ktorá si to najviac odskáče a tá ktorej musí na druhý deň nosiť poháre vody a tabletky na bolesť. Dnes je síce sobota, ale do večera je predsa ešte ďaleko, takže som jej dovolila len citronádu.

„Jééé, chcem túto ružovú, tá je super" S iskričkami v očiach si vybrala ružovú slamku,ktorá jej ladila s jeh novým účesom a ponorila ju do svojej citronády. Leila sa naozaj dokáže tešiť z každej maličkosti. Odpila si zo svojej citronády a hodila na mňa smutné oči ako päť-ročné dievčatko, ktoré túži po bábike z výkladu

„Miaaaa?" pozrela na mňa tými smutnými očami a podoprela si bradu „Nemohla by si mi do tej citronády priliať aspoň trooošku vodky, takto to je o ničom" prosíkala ma

Rezignovane som si skrížila ruky na prsiach. „Leila, nie. Ešte je málo hodín, aby som ti dovolila piť." Leila je niekedy ako malé dieťa, takže ju treba kontrolovať a držať trošku na uzde , pretože by bola schopná asi všetkého.

„Ale čo si taká, trošku jej neuškodí" Zrazu sa ozval Patrickov hlas, ktorý sa objavil vo dverách. Pribehol k polici s alkoholom a načiahol sa po fľašu s vodkou, na čo sa Leile znovu rozžiaril pohľad.

„Presne, čo si taká!" Hneď sa spolčila s Patrickom proti mne a ja som vedela, že moje šance sú márne.

„Okej, nalej jej, ale len trošku" Pretočila som očami a dala som Patrickovi povolenie. „Ale keď tu budeš už o 8 ležať nehybne na bare, tak sa k tebe ani len nepriznám" skonštatovala som a vrátila sa k lešteniu pohárov. Rachel si potrpí na to, aby sa poháre krásne leskli. Patrick nalial Leile do citronády vodku, za čo mu Leila venovala ďakovný pohľad, že sa mu podarilo ma zlomiť. Odpila si zo svojho zázračného moku.

„to je už o inom" zachichotala sa a poobzerala sa okolo seba a následne po celom bare. Potom svoj pohľad znovu obrátila na mňa.

„Mia, zlatíčko a komu sa chceš akože priznávať? Veď tu už celý týždeň sedím sama." Pozdvihla na mňa jej dokonalé obočie a evidentne čakala, ako zareagujem. Patrick tam len bez slova stál, pretože vedel, že Leila má pravdu a že okrem nej a zopár robotníkov, ktorí si prišli dať po šichte pivo tu nikto nebol.

Denník Zaľúbenej Čašníčky [Niall Horan]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora