UYUZUM BENİM..

72 2 0
                                    

Birgun sınıfın kapısından bir çocuk girdi kumral saçlı , ela gözlü buğday tenli bir çocuk çok tatlı ve kurnaz bir çocuktu. .. orta sona kadar beraber büyüdükte diyebiliriz .Ama o kadar güzel gülüp , ela gözleriyle o kadar narin  bakardı ki insanın aşık olmaması çok zordu.birgün yanıma gldi ve en iyi yakın arkadaşım olan özgeyi sewdiğini ona ayarlayıp ayarlamayacağımı sordu aslına bakarsanız ona hyr demek mümkün değil."TMM OLUR" dedim umutsuzca özgenin yanına geldim ve ela gözlü akıllı ve tatlı çocuğun snnle çıkmak istediğini sordum aldığım soruya aynen şöyle cwp geldi "OLMAZ" bir insan nasıl hyr derki bu çocuğa ve  bn ona bunu nasıl söyliyeceğim yanına gittim ve istemediğini ona söyledim o an keşke şu an bna teklif etse dedim fakat etmedi .neyse buraları biraz ileri saralım..

8.sınıf  berbat bir dönem karmayla alakasız insanlarla arkadaş olma ... Ama yine o çocuk yine onun tatlılığı ve romantikliği halada öyle ve onu ne zaman görsem kalbimin hızlı atışlarına engel olamıyorum..

Şu an onun karşısında bir sınavdayım ama bna rakip bir kişi var baş harfi E biraz fazla ileri aldım sanırım o geceye geri dönelim...

Hiç güzel bir gün değildi bnm için ayrıca kıskançlık ve okıulda düzenlediğimiZ münaZara yüzünden kawga ettik ve bütün nefretimizi birbirimize kustuk sonra ondan özür diledim bu sefer beni ikiyüzlü belledi. Ama bundan önce ona ""UYUZUM"" derdim. Gerçektende Öyleydi uyuzdu durmadan uyuzluk yapardı şimdi onun için E ye meydan okuyorum 5 seneyi nasıl öyle attırabilir yada attırAmaz ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkıma AsığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin