3.rész

55 4 0
                                    

*Lucas szemszöge*
Tegnap érkeztem meg Seoulba, az egyetemre és meg kell mondjam kellemeset csalódtam. Az osztály nagyon befogadó és kedves. Ezalatt az egy nap alatt 1-2 sráccal összebarátkoztam. Johnnyval és Kunnal. Nagyon jó fejek.
Illetve egy lánnyal. Hogy is hívják? Á igen, Heejin.
Kim Heejin.
Őszinte leszek, baromira jóképű vagyok szóval sok barátnőm volt már, és mindegyiket átvertem. Megtehettem.
Heejinnek van barátja mégis zavarba jött a közelembe. Ezzel semmi gáz nincs, már megszoktam. Ha így haladunk őt is befűzöm. Itt azzal van a baj, hogy én is furán éreztem magam a  közelében. Dee ez biztos csak azért van mert már régen volt barátnőm. 3 hónapja. Nálam az igen is sok idő. Általában 2-3 hétig tart egy kapcsolatom aztán otthagyom a csajt. Valószínűleg ez vele sem lesz másképp.

*Heejin szemszöge*
Ma reggel már Tennel mentem suliba. 1 órát késtünk, de a nap még így is borzasztóan lassan telt.
Az egyik szünetben odajött hozzám Lucas. Szerencsére Ten épp nem volt a teremben.

L: -Hello kislány-köszönt fülig érő mosollyal.
H: -Hányszor mondjam még el hogy nem vagyok kislány? Najó, elengedem... hívj így ha akarsz. Egyébként szia- mosolyogtam.
L: -Ömm..arra gondoltam, hogy ma megint összefuthatnánk...csak most direkt.- ismét zavarban van, megőrülök.
H: -Benne vagyok.
L: -Szuper- pirult el egy picit- 5-re a házatok előtt vagyok, ha úgy megfelel a hölgynek.
_Te jó ég én mindjárt dobok egy hátast._
H: -Tökéletes. Akkor délután.
L: -Igen, na szia- láttam hogy hezitál még valamin.- Heejin..-dadogott, ne értem ezt a fiút.- esetleg.. megadnád a címet ahov menjek érted?- nevette el magát.
Francba..azt hittem megölel.. várj?MI?

Végül megadtam neki a címem, elköszöntünk én pedig már alig vártam a délutánt.
De hogy Tennek ezt hogy adagolom be, az egy nagyon jó kérdés.
Felhívom Chaet, hátha van valami jó ötlete.

*Tárcsázás*

C: -Szia Hejii!
H: - Szia Chae!
C: -Mi a helyzet? Milyen volt Tennél?
H: -Ahh ne is mondd. Nagyon jó volt, egy gyönyörű meglepetéssel várt, a többi meg már történelem.
C: -Áhhá, szóval ezért késtél. Na jól van, nem faggatlak. De van egy olyan érzésem hogy nem ezért hívtál fel. Szóval hallgatlak:D
H: -Te amúgy ilyen gondolat olvasó vagy?
C: -Az is, na mesélj.

Elmeséltem neki, hogy tegnap összefutottam Lucassal, hogy csak rajta kattog az agyam és hogy ma találkozok vele.

H: -Szóval nem tudom ezt hogy mondjam el Tennek. Nem állhatok oda elé, hogy "Hallod Ten, amúgy az új sráccal találkozok ma, és rohadt jól érzem magam vele"..aaah

C: -Na nyugi van. Úgy látom nyakig benne vagy. Van barátod, és mégis elkezdtél érzéseket táplálni más iránt.

H: -Köszi, hogy emlékeztetsz...

C: -Na jólvan, ne hisztizz, azt mondod velem vagy én meg falazok neked, a többire meg majd kitaláljuk a megoldást, jó?

Ennél hálásabb nem is lehetnék..

H: -Köszönöm Chae.

C: -Ugyan már, te is megtennéd értem. Aztán majd mesélj el mindent. Én viszont megyek, mert ma délután Taeval leszek. Szia!

H: -Jó szórakozást! Szia!

Na akkor ez megoldva. Már csak azt kell kitalálnom hogy
MÉGIS MI AZ ISTENT VEGYEK FEL????

Jött egy értesítés. Lucas az.

-Szia Kislány! Öltözz úgy, hogy a ruhád alkalmas legyen arra, hogy motorozz.

-Szia Lucas! TESSÉK?

-Jól látod, na siess, fél óra és ott vagyok. :D

-Te jó ég mire vállalkoztam, sietek:DD

Hát ez fantasztikus... Nem elég hogy ennyire jól néz ki...de motoros ruhában...bele se merek gondolni.
Heejin, fejezd be, barátod van.

Végül egy bővebb fekete nadrágra, egy bakancsra és egy bőrdzsekire esett a választásom. Jól néztem ki.
Kivasaltam a hajam, fogat mostam és feldobtam egy laza sminket.
Tökéletes.

Úgy eltelt az idő hogy egyszer csak Lucas dudálását hallottam lentről.
Fogtam a táskám, a telefonom és már rohantam is le.
De amit ott láttam arra nem voltam felkészülve....

De amit ott láttam arra nem voltam felkészülve

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Szia Kislány- köszönt sejtelmesen.

Átkozott Lucas Wong!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora