gAvUr bTs

121 31 39
                                    

Bugün adnan için büyük bir gündü bu kez japonyalı kedickeriyle daha guzle sohbet edip munafikları çatlatacaktı.

Ama adnan aniden bunlar acaba gavur mu diye düşündü eğer öyleyse bu iş olamazdı çünki onlar gavurdu............

Bts üyeleri adnan la dalga geçiyordu çünki anlattıkları herşeye inanmıştı bu kadarda salak olamazdı diye düşündüler,bts şimdi onu daha fazla inandırmak istiyordu o yüzden hepsi müslüman olduklarını soyliycekti yoksa bu kedicik fantezisi olan oç onlara para fln vermezdi.

Adnan nın karnındaki sıçanlar daha hızlı koşmaya başladı, onları çok sevmişti ama ya onlar gavursa napardı adnan ama biliyordu ki onlardan vazgeçemezdi bi çözüm bulacaktı.

Bts hazırlandı ve stüdyoya indi ama adnan yoktu birkaç dakika sonra adnan geldi ama adnan gülmüyordu,gülemiyordu daha doğrusu, bts ultra zeki olduğu için hemen anladı.

Yönetmen : 1 2 3 başla

Adnan : cumanız mübarek olsun ey bu programı izliyipte azanl- ohm boğazım gıcık oldu.

Rm : 1 2 3

Bts : salgımın aleykum biz Be te se

Adnan çok şaşırmıştı onlar onla-r musluman dı gavur değildi...........

Adnan mutluluktan oryantal yapıcaktı nerdeyse.

Adnan : e o zaman düşmanları çatır çatır çatlatalım bi

V : maşallah hocam

J- Hope : catlatalım hocam maşallah yine gözlerimi kamaştırıyorsunuz

Adnan : beni seviyor musun dünyanın birinci harikası ?

Jin : sizi yüzümden bile daha çok seviyorum hocam muşallah

Adnan : sen tavşancık ?

Jk : sizi v - yani sizi çok seviyorum hocam (az kalsın tae yi söylüyordum)

Adnan : peki sen sugar ?

Suga : maşallah çok tatlisiniz hocam (napim amk salagı)

Adnan : peki ya sen rapçi kurabiye canavarı ?

Rm : siz benim gördüğüm en güzel manzarasınız hocam (ins jimin kızmaz)

Adnan : peki ya sen mohci ?

Jimin : sizi küçük ellerimle şamarla- şam tatlısı yaparım hucam maşallah (jimin sinirliydi çünki rm bu küpke adnan a ona söylediği sözü söylemişti.....)

Adnan : maşallah maşallah ben çok komigimdir bu arada espiri yapınca herkes güler yani

Rm : aaaa öyle mi hocam ? Yapın bi tane bari.

Adnan : Bts elif be te se yle bağlantısı ne acaba ?
OŞKFJSKSSKSLALKSKSKSKSKSMSKDKDKSKMSCJKDKSKSKSCJ

RM : amkg ay hocam ilahi qkwksoslsllslsls

Jimin : amkseninWlslslslsllslslalalalsksms ay çok iyi

Jk :Qwkskskzkskanansorksksksksksks maşallah hocam

J-hope: ay Sdkkdkskslshxhnkskskskskskskamkafalijdkdk

Suga : hahaahasmkafalihaha

Tae : Wwklslskskskaksoskskskjsjsmdmdorospuf

Jin : Skskskskkskskskskskskdksjmuthisorosbucocujdjdjdkdk

Adnan : Qskpsjcjcjdjskksls bismillah çok güldük bugün bu kadar azg- değerli izliycilerimiz bi daki haftaya görüşmek üzere.

Yayın bitmişti üyeler odalarına gitmişti adnan nin bir döl israfı olduğunu düşündüler haklılardı ama bts bu orosbu cocunu dolandırıp kore ye kaçackti o yüzden bu döl israfına ve onun boktan esprilerine katlanmak zorundalardı.

Bebitolarim yb attım siz istiyorsunuz die hepinizi öptüm byesss 💅

ADNAN OKTAR VE KEDİCİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin