"Crrrrrr."
Pitomá škola zase. Řekla si Elena a vylezla z postele. Hned jak otevřela oči si vzpomněla na víkend a Lukase a tak okamžitě otevřela počítač a musela se ujistit. Ne, nebyl to jenom sen, opravdu se to všechno stalo!
Plná radosti vyrazila do školy. Spolužáci Elenu nepoznávali, málo kdy se stalo že by měla jejich jediná dívka ve třídě tak moc dobrou náladu. Okamžitě se jí začali vyptávat ale ona nic neřekla.
Takto probíhal celý její den až do chvíle kdy přišla domů.
"Čau Sis". Řekla když přišla domů a ihned si sedla k počítači. Hned jak se přihlásila na chatovací místnost jí tak moc známý zvuk chatu vykouzlil úsměv na tváři. Byl to Lukas.
Elena si sedla do postele se šálkem svého oblíbeného čaje a psala si s ním. Psali si o nejrůznějších věcech. Jejich nejoblíbenější téma byla hudba. Měly naprosto stejný vkus a tím byl rap. Smutný, melancholický až depresivní. Oba milovali to, že se "nacházeli" v textech.
"On je snad naprosto perfektní!"
To bylo snad jediné co se jí honilo hlavou.
Psali si až do noci. Když tu najednou vletěl do jejího pokoje rozhořčený otec.
"Eleno?!?!?!?! Jak to že nespíš? Víš kolik je hodin? Okamžitě vypni počítač a jdi spát!"
"Vždyť nemůže být tak pozdě."
A v ten okamžik jí oči sjely pohledem k hodinám. Bylo půl šesté ráno. Nechápala jak si s Lukasem mohla propsat celé odpoledne a ráno. Tak se s ním rozloučila, popřála mu hezké ráno a šla se připravit do školy.
ČTEŠ
Dokonalost nezměníš
عاطفية"Dokonalost nezměníš" toto slovní spojení pro mě má velmi velkou citovou hodnotu, ale to se časem v mé knížce dočtete. V těchto řádcích sepisuji celý svůj pravdivý příběh o lásce.