Kim Jihye «me»
Είμαι 18 χρόνων, σπουδάζω ψυχολογία μένω στην Κορέα (Seoul) και έχω έναν μεγαλύτερο αδερφό.
Park Yoojung «best friend»
Είναι 19 χρόνων σπουδάζει υποκριτική μετακόμισε μόνη της από την Αυστραλία εδώ, είναι κολλητή μου τη ξέρω 5 χρόνια. Η μητέρα της απεβίωσε όταν ήταν 16 τώρα έχει τον αδερφό της και τον πατέρα της.
Kim Taehyung «brother»
Είναι 26 χρόνων είναι Εγκληματολόγος, μένουμε μαζί από τότε που οι γονείς μας απεβίωσαν, είναι υπερβολικά υπερπροστατευτικος και οι κολλητοί του είναι ο Kim Seokjin, o Jeon Jungkook και ο Kim Namjoon.
Park Jimin «Yoojung's brother»
Είναι 24 χρόνων είναι ένας από τους καλύτερους Vocalists και dancers της Αυστραλίας, μισεί τον πατέρα του επειδή αυτός ευθύνεται για τον θάνατο της μητέρας του και έχει μεγάλη αδυναμία στην Yoojung.
Min Yoongi
Είναι 20 χρόνων σπουδάζει ψυχολογία είναι το bad boy της σχολής και την τάξης μου, έχει πάει με όλες τις ανώμαλες της σχολής και ο κολλητός του είναι ο Jung Hoseok.
~~
*Flashback*Είμαι στο δωμάτιο μου, άλλη μια μέρα τελείωσε. Ο αδερφός μου διαβάζει και οι γονείς μου βλέπουν τηλεόραση. Σήμερα ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα για μένα όταν τελείωσα το σχολείο έπρεπε να πάω στο φροντιστήριο με τα πόδια επειδή η γονείς μου δουλεύουν και οι δύο, κάνει πολύ κρύο έξω. Βαρύς χειμώνας το κατά λευκό χιόνι έχει στολίσει όλοι την Seoul, είναι πανέμορφα έξω, αλλά ποτέ δεν είχα αναμνήσεις από αυτό. Οι γονείς μου ενδιαφέρονται μόνο για τις δουλειές τους έτσι ώστε να μην περνάμε χρόνο μαζί, όμως τους λατρεύω και τους δύο το ίδιο και ο αδερφός μου, είναι δύο εξαιρετικοί άνθρωποι παρόλο που δεν τους βλέπουμε πολύ μέσα στο σπίτι. Με αυτές τις σκέψεις και χωρίς να το καταλάβω με είχε πάρει ο ύπνος. Την επόμενη μέρα το πρωί, ξύπνησα ακούγοντας το σπαστικό ήχο που κάνει το ξυπνητήρι μου, σηκώθηκα από το κρεβάτι μου εκνευρισμένη ποτέ μου δεν κοιμάμαι κανονικά γκρινιάξα στον εαυτό μου και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο, έπλυνα το πρόσωπο μου και δόντια μου. Ετοιμάστηκα και πήρα την τσάντα μου για το σχολείο, στο δρόμο είδα αυτές τις ξινές του σχολείου, αηδίαζα μόνο και μόνο που τις έβλεπα, όμως όπως προχώραγα σταμάτησα απότομα. Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει, το έβγαλα από την τσέπη μου και απάντησα στην κλήση. "Jihye έλα σπίτι γρήγορα" είπε ο αδερφός μου με ταραγμένο τόνο. "Τι έγινε Taehyung?" του απάντησα τώρα πια ανήσυχη για το τι είχε γίνει, "Έλα σπίτι" είπε και τερμάτισε την κλήση.
*End flashback*
Irida~
Hello armys I hope you like my story~
Love u<3
YOU ARE READING
𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮
FanfictionΕκείνος πληγωμένος από το παρελθόν του, είναι σκληρός δεν ενδιαφέρομαι και δεν έχει αισθήματα για κανέναν... Εκείνη κλειστή σαν χαρακτήρας, δραματική αλλά γλυκιά ταυτόχρονα έχει έντονα συναίσθημα... Τι θα γίνει με αυτούς τους δύο άραγε? Hellooo army...