...Την άλλη μέρα το πρωί...
Ξύπνησα πολύ νωρίς δεν είχε ξημερώσει καλά ακόμα, η σχολή ήταν στις 9 . Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου με το ζόρι και πήγα στο μπάνιο, έκανα την πρωινή μου ρουτίνα και πήγα στην κουζίνα έφτιαξα καφέ και έκατσα στο τραπέζι που είχαμε στο ίδιο χώρο. Καθόμουν και κοίταγα την κούπα μου και σκεφτόμουν το test που είχαμε, είχα αγχωθεί τόσο πολύ που είχα απορροφηθεί στις σκέψεις μου και δεν κατάλαβα καθόλου πως ο αδερφός μου είχε ξυπνήσει και καθόταν πάνω από το κεφάλι μου , μόλις γυρίσα όμως για να πάω προς το δωμάτιο μου τρόμαξα που τον είδα μπροστά μου.
J: Πας καλά παιδί μου?
T: Εγώ? Μια χαρά για σένα ανησυχώ.
J: Γιατί μια χαρά είμαι εγώ δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς για μένα είναι όλα καλά..
Πήγα να φύγω αλλά με έπιασε από το χέρι και με έβαλε πάλι να κάτσω στην καρέκλα που καθόμουν. Εκείνος πήγε και έκατσε στην απέναντι καρέκλα, ήμουν σίγουρη ότι κάτι είχε να μου πει έτσι κάνει πάντα.
J: Λοιπόν τι θές να μου πείς?
T: Αυτά που έχω να σου πω τα ξέρεις ήδη αλλά δεν βλέπω να τα έχεις κατανοήσει ακόμα.
J: Τι εννοείς?
T: Εννοώ ότι εγώ ανησυχώ για σένα γιατί κουράζεσαι, jihye ξέρω ότι δεν είσαι διατεθειμένη να κάνεις αυτό που σου λέω , αλλά δεν τα λέω για να σε βλάψω είσαι αγχωμένη και εξαντλημένη σε βλέπω έτσι εδώ και μια εβδομάδα, φτάνει πόσο άλλο?
J: πφφ θα σταματήσεις το παραλήρημα.
T: Αχ εντάξει δεν ξέρω αλλά σε παρακαλώ όταν έρθει από την σχολή να κοιμηθείς οκαυ?
J: Εντάξει θα κοιμηθώ μην ανησυχείς.O Taehyung σηκώθηκε από την καρέκλα και με έκανε μια αγκαλιά, μετά έφυγε και πήγε πάνω στο δωμάτιο του. Κάθησα λίγο ακόμα στην κουζίνα και μετά πήγα και εγώ στο δωμάτιο μου για να ετοιμαστώ, άνοιξα την ντουλάπα μου και έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου. Δεν είχα καθόλου όρεξη για να κάτσω να διαλέξω συνολάκι, έβαλα τα παπούτσια μου και πήρα την τσάντα μου, βγαίνοντας από το δωμάτιο μου συνάντησα το αδερφό μου στις σκάλες.
T: Θες να σε πάω μέχρι τη σχολή?
J: Όχι είμαι εντάξει θα παω με τα πόδια
T: Μα κάνει κρύο έξω, έλα να σε πάω εγώ.
J: Δεν χρειάζεται
T: Άντε έλα
Είπε, πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και βγήκε έξω.Κοιτάχτηκα μία ακόμη φορά στο καθρέφτη, δεν μου άρεσαν καθόλου τα μαλλιά μου κάτω και τα έπιασα πάνω, βγήκα έξω και πήγα κοντά στο αυτοκίνητο μπήκα μέσα και πήγαμε στη σχολή, όταν φτάσαμε χαιρέτησα τον αδερφό μου και μετά πήγα στην αίθουσα που είχα πρώτη ώρα μάθημα, κάθησα και περίμενα τον καθηγητή όπως και οι υπόλοιποι. Ήρθε ο καθηγητής και άρχισε το μάθημα , δηλαδή το test τα πήγαινα πολύ καλά μέχρι αυτή την στιγμή, στην τελευταία ερώτηση κόλλησα αλλά προσπάθησα να το σώσω κάπως.
Όταν τελείωσε το μάθημα βγήκα από το κτήριο και άρχισα να περπατάω μέχρι το σπίτι, σε κάποια στιγμή έφτασα και μπήκα μέσα στο σπίτι, είμαι πτώμα έβγαλα το μπουφάν μου και τα παπούτσια μου, πήγα στο δωμάτιο έβγαλα τα ρούχα και έβαλα πιτζάμες και έπεσα στο κρεβάτι μου με αποτέλεσμα να με πάρει ο ύπνος αμέσως.
Irida~
YOU ARE READING
𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮
FanfictionΕκείνος πληγωμένος από το παρελθόν του, είναι σκληρός δεν ενδιαφέρομαι και δεν έχει αισθήματα για κανέναν... Εκείνη κλειστή σαν χαρακτήρας, δραματική αλλά γλυκιά ταυτόχρονα έχει έντονα συναίσθημα... Τι θα γίνει με αυτούς τους δύο άραγε? Hellooo army...