3ο

25 4 25
                                    

...την άλλη μέρα το πρωί...

Ξύπνησα από ένα φριχτό εφιάλτη λουσμένη από ιδρώτα και δάκρυα...κοίταξα γύρω μου ήμουν στο δωμάτιο μου μόνη, πήρα το κινητό στα χέρια μου για να δω τι ώρα ήταν 2:21τα ξημερώματα? Αναρωτήθηκα καθώς σηκωνόμουν από το κρεβάτι πηγαίνοντας στην πόρτα σκεφτόμουν και επεξεργαζόμουν το όνειρο το οποίο είχε δεί. Πολλές φορές έβλεπα αυτό το όνειρο στο παρελθόν και με τάραζαι το ίδιο κάθε φορά, νόμιζα ότι δεν θα το ξανά δω, αφού είχα σταματήσει για κάποιους μήνες να το ονειρεύομαι, αλλά ήρθε πάλι και πολύ φοβάμαι ότι αν συνεχιστεί δεν θα μπορώ να διαβάσω κανονικά όπως απαιτείται για την σχολή μου.

Άνοιξα και έκλεισα την πόρτα του  δωματίου μου με το να βγώ από εκεί, πήγα στην κουζίνα σιγά σιγά για να μην ξυπνήσω τον αδερφό μου. Μόλις κατέβηκα την σκάλα τον είδα στο σαλόνι, μόλις με είδε παράτησε αυτό που διάβασε και με κοίταξε δεν έδωσα πολύ σημασία και πήγα να πιώ νερό, χωρίς να το καταλάβω ο Taehyung είχε έρθει δίπλα μου...

T: τι έγινε?
J: τι εννοείς??
Τον κοίταξα ξαφνιασμένη
Τ: είσαι πολύ χλωμή
J: όχι δεν έγινε κάτι καλά είμαι
T: μήπως δεν έχεις κοιμηθεί ακόμα?
J: όχι απλά είδα έναν εφιάλτη και με τάραξε
T: τον γνωστό εφιάλτη??
J: ναι..

Δεν μίλησε, τι να πει και αυτός εκατό φορές τον έχει ακούσει αυτόν τον εφιάλτη για πολλά χρόνια κοιμόμουν μαζί του γιατί φοβόμουν παρά πολύ. Δεν είπα και εγώ κάτι , απλά άφησα το ποτήρι μου με το νερό στον πάγκο της κουζίνας και πήγα να φύγω.

Τ: Θές να έρθεις να κοιμηθείς μαζί μου?
J: όχι καλά είμαι
Τ: εντάξει τότε θα έρθω εγώ
J: δεν χρειάζεται καλά είμαι μην ανησυχείς...
T: όχι θα έρθω, είσαι πολύ χλωμή, σίγουρα πάλι σε βασανίζει αυτός ο εφιάλτης σωστά?
J: Μπορεί να ταράχτηκα λίγο, αλλά είμαι μια χαρά τώρα.
Τ: Σταμάτα θα έρθω είπα
J: Πφφ καλά άντε έλα

Πήγαμε πάνω, ο αδερφός μου πήγε πρώτα στο δωμάτιο του για να πάρει τις πιτζάμες του, εγώ πήγα αμέσως στο δωμάτιο και ξάπλωσα για να ηρεμήσω. Ήρθε και ο Taehyung, ξάπλωσε δίπλα μου αλλά άρχισε να με ρωτάει πάλι γι'αυτόν τον απαίσιο εφιάλτη. Δεν ήθελα να το συζητήσω απάντησα σε δυο  από τις πολλαπλές ερωτήσεις και απλά γυρίσα πλευρό για να κοιμηθώ, είχε πάει 3 το πρωί και πολύ φοβόμουν ότι δεν θα μπορούσα να πάω στην σχολή επειδή δεν είχα κοιμηθεί και τόσο καλά.

𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮Where stories live. Discover now