Taehyung's pov
Έπρεπε να παώ στο συναδέλφο μου για μια υπόθεση που έπρεπε να επεξεργαστούμε πολύ προσεκτικά, όταν κατέβηκα από το δωμάτιο μου πήρα τα χαρτιά αυτής της υπόθεσης αλλά πήγα ξανά πάνω για να δω την αδερφή μου. Κοιμόταν. Δεν την ξύπνησα δεν ήθελα κιόλας από το βράδυ το έλεγα, είδα την ώρα είχα αργήσει.. Πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και έφυγα από το σπίτι.
Όταν έφτασα εκεί πήρα όλα αυτά που είχα στο αυτοκίνητο για να μελετήσουμε και να βγάλουμε μαζί μια άκρη, μετά βγήκα κλείδωσα και πήγα προς την είσοδο, χτύπησα το κουδούνι και άνοιξε ταραγμένος..
Μα καλά όλοι σήμερα ταραγμένοι είναι? Τι θα έγινε πάλι? Πφφ δεν αντέχω άλλο και είμαι τόσο κουρασμένος, πρέπει να τελειώσουμε όμως με αυτή την τρέχουσα υπόθεση και να βγάλουμε συμπεράσματα.T: Καλημέρα, τι έγινε ρε Jungkook?
J: Τι να γίνει? Πρέπει να βγάλουμε άκρη με αυτή την υπόθεση για να δούμε τι θα κάνουμε επιτέλους...
T: Το ξέρω λοιπόν έλα να μελετήσουμε αυτό το περιστατικό για να δουμε τι θα κάνουμε.
End pov.
~ Η Jihye ήταν στο σπίτι της δεν είχε σηκωθεί, ακόμα κοιμόταν, όμως αυτός ο εφιάλτης πάλι έκανε την εμφάνιση του και την "πέταξε" από το κρεβάτι της λουσμένη απο πάνω μέχρι κάτω με ιδρώτα. Σηκώθηκε αργά και πήγε στο μπάνιο, έβγαλε τα ρούχα της και μπήκε στην μπανιέρα για να κάνει ένα ντουζ το νερό που έπεφτε στο σώμα της την χαλάρωνε. Βγήκε απο το μπάνιο όμως δεν είχε ηρεμήσει καθόλου ακόμα, δεν ήξερε τι να κάνει για να ηρεμήσει, πήγε στο δωμάτιο της και φόρεσε της πιτζάμες της. Ήξερε ότι η ώρα ήταν περασμένη και το μάθημα στην σχολή είχε ήδη αρχίσει. Πήρε το κινητό της και το βιβλίο της και πήγε στην κουζίνα να μελετήσει, δυστυχώς όμως δεν μπόρεσε μέχρι που χτύπησε το κουδούνι. Πήγε να ανοίξει ήταν η κολλητή της η Yoojung είχε καιρό να την δεί, με όλα αυτά τα μαθήματα που είχαν και οι δυό σπάνια προλάβαιναν να δούν η μια την άλλη. Μόλις την είδε να στέκεται στην πόρτα ενθουσιάστηκε τόσο πολύ που αμέσως το χαμόγελο της εμφανίστηκε στο σχηματισμένο με απορία προσωπό της ~
Y: Γειαα μου έλειψες παρά πολύ και ήρθα να δω τι κάνεις και να τα πούμε και λίγο τόσο καιρό δεν έχουμε μιλήσει καθόλου
J: Και σαν τι να πουμε βρε Yoojung? Δεν έχει αλλάξει κάτι τα ίδια όπως τα ήξερες
Y: α δηλαδή δεν τρέχει κάτι αυτό τον καιρό?
YOU ARE READING
𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙖𝙙 𝘽𝙤𝙮
FanfictionΕκείνος πληγωμένος από το παρελθόν του, είναι σκληρός δεν ενδιαφέρομαι και δεν έχει αισθήματα για κανέναν... Εκείνη κλειστή σαν χαρακτήρας, δραματική αλλά γλυκιά ταυτόχρονα έχει έντονα συναίσθημα... Τι θα γίνει με αυτούς τους δύο άραγε? Hellooo army...