5:00 AM
Ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři "dnes to bude" říkala jsem si v duchu "Sakra ještě jsem to neřekla holkám... ehm... jak jsem mohla zapomenout!? " řvala jsem na sebe v duchu. Vzala si mobil a psala.
Ja : Ahoj Tess..
Tess : Víš že mi píšeš v 6 ráno?
Ja : U mě je 5.. jsem přece v Anglii ale ne na dlouho!
Tess : Rozhodla ses konečně přijet jestli jo musíme to napsat i Lence ta tě taky ráda uvidi. Hlavně ji nepiš teď víš jaká je když ji píšeš brzo ráno... nebo pozdě večer.. 😒
Ja : Ne Tess ale konečně se mi splnil sen..
Tess : Jakej přesně... máš jich strašně moc. Sakra že mi nechceš vyprávět další že ne?! Jestli jo vypínám si Wi-Fi.
Ja : Hele!! Ne nechci ti říkat další sen ale... ehm... dnes mám letět do Los Angeles.
Tess : Ehm... proč?
Ja : Mám roli v jednom filmu...
Tess : Děláš si prdel?! Že si ze mě děláš jenom prdel..
Ja : Ne.. *Fotka letenky *
Tess :....To... je... skvělé strašně moc ti to přeju!! Napišu to za tebe i Lence... jo a Dani.. Máš 3 hodiny než to odlita a vím že tobě to trvá... tak dělej!
Ja : Díky ty jsi úžasná Tess 💞💞.
Tess měla pravdu me to vždycky dlouho trvá a na letišti bych měla být asi o hodinu dřív... pro jistotu. Osprochovala jsem se a oblékla se.
Už bylo 6:30 AM
Dala jsem si snídani a nasedla do taxíku.... No co letiště bylo asi 30 minut od meho domu. Po cestě jsem poslouchala písničky.. hlavně od Imagine Dragons.
7:00 AM
"Jsme tady.... bude to 34 liber " já mu dala 35 a vystoupila z auta, vzala si kufr a šla směrem ke vchodu na Letiště.
Po všech těch blbych prohlídkách atd... jsem už konečně byla v letadle "Číslo.... 66? Super já na ty šestky mám štěstí. " sedla jsem si na svoje místo a koukala z okna "Neruším?" otočila jsem se a tam stál vysoký blonďak se slunečními brýlemi "Je tohle první třída číslo 66 a 67?" "Ano.." řekla jsem a otočila hlavu k oknu. Po chvíli nám letuška říkala nějaké důležité pokyny ale já si ji nevšimla, víc mě zajímal můj mobil a sluchátka. Chtěla jsem spát ale blonďak do mě drnkl "Potřebuješ něco? " byla jsem docela unavená "Omlouvám se ale tady letuška se vas na něco ptá... " řekne s úsměvem na tváři "Madam připoutejte se.. " hned jak řekla tak odešla "Sakra.. " řekla jsem potichu a snažila se připoutat "Chceš pomoc? " Ne určitě nechci pomoc od úplně cizího chlapa děkuji! "To je v pořádku zvládnu to sama. " konečně jsem se připoutala. Po asi 10 minutách se letadlo konečně vzneslo do vzduchu "11 hodin to bude nuda.. " řekne blonďak a vytáhne si mobil "11 hodin?! " byla jsem překvapená jako 5 hodin bych zvládla ale 11?! "Ano... asi tam letiš poprvé.." řekl a usmál se "Jsem Thomas... " "Jo a mě to nezajímá... jsem unavená jdu spát " řekla jsem a nasadila si sluchátka.
ČTEŠ
TBS - Štěstí
ActionDaniela 18-ti léta mladá holka která měla sen stát herečkou. Sen se jí splní když dostane hlavní roli v jednom filmu. Co když potká někoho který ji změní život? Hodně se změní. Zjisti něco neuvěřitelného sama o sobě. Není zas tak normální jak si my...