4

102 2 2
                                    

Probudila jsem se udychana "V pohodě?" zeptal se mě Dylan "J-jo.... co tady děláš?" zeptala jsem se zmateně "Thomas říkal ať tě hlídám.." řekne a já zabořim hlavu do polštáře.

*****************************************

"No tak vstavej musíš si ještě zabalit věci. Víš že se dneska stěhujeme." řekne Dylan a zastřese semnou "No jo... vždyť už jdu." řekla jsem a zvedla se z postele. Bohužel jsem moc neudržela rovnováhu a spadla "Ježíš jsi v pohodě?" zeptal starostlivě Dylan a šel mi pomoct. Pomohl mi se zvednout a pořád se na mě trochu zmateně koukal "Jsi vážně v pořádku?" zeptal se ještě jednou "J-jo.. můžeš prosím opustit můj pokoj chci se jít osprchovat a převléct díky." Dylan se jenom usmál a odešel. Šla jsem se osprchovat a vzala si na sebe čisté oblečení.

Ehm

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ehm... Možná vypadám blbě ale teď se mi nechce hrabat ve věcech abych našla něco jiného.

Konečně jsem si zabalila věci a dala si prášek na to blbé srdce.

Skupinovi Chat :

Ja : Ahoj holky jak se máte?

Lenka : Jde to.

Tess : Mám se fajn. Jak dopadla včerejší Vegas patry? 😏

Lenka : Ja úplně zapomněla... dělej mluv.

Ja : Moc se o tom nechci bavit...

Lenka : Opilá ses že jo? Ne počkej Opilá ses a prohrála všechny peníze..

Ja : Kéž by.. 😥

Tess : Co se stalo?

Ja : Nic vážného... prostě party.. pojďme se bavit o něčem jiném.. 😁😁😁

Lenka : 🙅‍♀️🙅‍♀️🙅‍♀️🙅‍♀️🙅‍♀️🙅‍♀️Ani náhodou! Mluv!

Ja : Omlouvám se ale už musím jít pak vám napišu... 😘

Radši jsem si vzala kufr a šla dolů.

Dole na mě všichni ziraly "Ehm... udělala jsem něco?"  zeptala jsem se opatrně "Omluv kluky.... jenom že ti to strašně sluší" řekne Grace a usměje se. Já se zatvarila zmateně než jsem si uvědomila co  mám na sobě.. Bože 🤦‍♀️..
Šly jsme k autu a všichni jsme si nastoupili.. Vždycky jsem nechápala proč máme auto pro 7 lidi když jsme 5 a u toho stolu bylo přece 6 židli... No nic..

Jeli jsme asi půl hodiny než jsme zastavili před krásný a velký dům. Vystoupila jsem jako první a hned za mnou všichni. Bylo to rychle ani jsem si nevzala kufr prostě jsem šla ke dveřím domu "Jo neboj ten kufr se odnese sám" řekne Dylan a Grace se jenom usměje "No...když už jsme tady tak VY SVALNATÝ FEŠÁCI by jste nám mohli odnést ty kufry do pokoje..." řekne Grace a já se na ni usmeju.

Pokoj byl docela velký a to je dobře. Po vybalování věci. ZASE. Jsem šla dolů. Kluci objednali něco k jídlu a já si pustila Televizi.

TBS - Štěstí Kde žijí příběhy. Začni objevovat