6

188 10 14
                                    

"y/n!" Φώναξε η eun-ji απο το τραπέζι της καφετέριας.

"Πάλι αργοπορημένη.. Δεν καταλαβαίνω, πως προλαβαινεις και τρως" γέλασα και πήγα να κάθησω διπλα της όταν εκείνη έβαλε το χέρι της στην θέση, εμποδίζοντας με. "Δεν βλέπεις οτι ειναι πιασμένη;" λεει πατώντας την τσάντα της σφιχτά και την κοιτάω απορημένη. "Α, ο felix!" μου πηρε λίγα δεύτερα να καταλάβω και τελικά έκατσα απέναντι της, δίπλα στον minho. "Πάλι δεν θα ερθει;" την ακούω να μουρμουρα. Η αλήθεια ειναι πως φέρεται περίεργα την τελευταία εβδομάδα. Δεν έρχεται στην καφετέρια για το κλασσικο μεσημεριανό και πάντα φαίνεται απασχολημένος. Η eun-ji ανησυχούσε για αυτον και συνέχεια του κρατούσε θέση, μπας και εμφανιστεί.

🥀

"Επ, ξανθομαλλη!" ο felix γυρναει το κεφαλι του. "Δεν πεινας;" τον ρωτάει καθώς κάθεται διπλα του. "Πφτ, ξανθομαλλη;" "Δε ξερω ακουστηκε καλύτερα στο κεφάλι-" "Ο, βάφτηκες;" πρόσεξε το πρόσωπό της. Η κοπέλα κοκκινησε "Πως ειναι; Φαίνεται περίεργο;" τον πλησιάζει κοντά απο τον ενθουσιασμό της.

Το αγόρι συσχετίζει τα γεγονότα στο μυαλό του. Το πως η y/n σαν παλαβη εψαχνε make up και τις μικρές τις προσπάθειες, όπως και την συζήτησή τους περί του hyunjin.

"Λοιπον;" γέρνει το κεφαλι της. "Δεν..δεν εχει διαφορά" της απανταει και κοιτάει αλλού. Έχει πιο σημαντικά θέματα να ασχοληθεί σπίτι, σκέφτεται. Η κοπέλα αναστενάζει. "Εμ, να σε ρωτήσω;" "Μχμ" "Στο πάρτυ της eunji.. Συγνώμη" "Συγνώμη γιατί;" γέλασε αυτός. "Ε δε ξερω, φέρεσαι περίεργα και σκέφτηκα μπορεί να ειναι για αυτο. Δεν ήθελα να σε αφήσω μονο σου, απλα έγινε.." "Ελπίζω να μην σε πείραξε τόσο που ήμουν μαζι του, απλά για πρώτη φορά πέρασα καλά και, και" "Σιγά,, δεν με πείραξε καθόλου.. Μπορείς να κανεις οτι θες με όποιον θες, γιατί να με πειράξει αυτό; Δεν χρειάζεται να συνεχίσεις αυτό που θες να πεις, αλήθεια" Ο felix την διέκοψε αν και τα λόγια του φάνηκαν απότομα. "Σωστά.." αποκρίνεται αυτή "Γιατί να σε πειράξει που ημουν με τον hyunjin.." μουρμούρισε και εκείνος όλο και πιο πολυ απέφευγε να την κοιτάξει. "Τελως παντων, αυτό που ήθελα να ρωτήσω ειναι ολα καλα; Ολοι ανησυχούμε για σένα"

Τελικά την κοίταξε. "Ναι. Απλα ειμαι λιγο αποσχολημενος με κατι πράγματα σπίτι" χαμογέλασε. "Τι πράγματα;" "Εε.." ο felix φανηκε να ειναι έτοιμος να της εκμυστηρευτει κάτι όταν κάποιος τους διέκοψε.

"Υ/n!" "Ε;" "Hyunjin? Τι εγινε;" σηκώθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη κοντά του. Ο felix έμεινε πίσω καθισμένος στο δέντρο. "Α, συγνώμη. Σκεφτόμουνα, μήπως θέλεις να κάνουμε μαζί την εργασία στην βιολογία; Μέχρι την επόμενη ωρα πρέπει να δώσουμε στον καθηγητή τα ονόματα και-" "Ω, ναι! Φυσικά!" τα μάτια της έλαμψαν και το χαμόγελο του νεαρού έφτασε ως τα αυτια. "Felix, τα λέμε σε λίγο. Φαε κάτι, ε;" του πεταξε μια μπάρα που δεν την είχε δει το πρωί στην τσάντα της, προσφέροντάς του φαγητό.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

a close friend who's only a friend,or? felix ff.Where stories live. Discover now