Βράδυ. Το ξανθό αγόρι κάθεται πάνω από τα μαθήματά του. Γιατί τα μαθηματικά να είναι τόσο δύσκολα; Ίσως χρειάζεται ένα διάλειμμα.
Κοιτάει έξω, απέναντι,από το παράθυρο.. βλέπει κλασσικά την y/n στο δωμάτιο της. Τα δωμάτια τους είναι ακριβώς απέναντι όπως και τα γραφεία που συνήθως δουλεύουν οπότε μπορεί ο κάθε ένας να βλέπει τον άλλον από το παράθυρο. Εκτός αν έχει κουρτίνα.
Μα τι κάνει; σκεφτεται το αγόρι καθώς την βλέπει να περπατάει ανήσυχα πάνω κάτω στο δωμάτιο της. Νιώθει μέχρι εκεί τον νευρικό ρυθμό των βημάτων της.
Η y/n ανήσυχη κάνει κύκλους γύρω από το δωμάτιο της. Ανοίγει την ντουλάπα της και ψαχουλευει τα ρούχα. Μερικα τα πετάει από εδώ και από εκεί με αποτέλεσμα άλλα να πέφτουν πίσω από το κρεβάτι, άλλα στο γράφειο της και άλλα ακόμη και στο παράθυρο.
Ο felix είχε μείνει απορημένος.
Τώρα, η y/n είχε βγάλει αυτό που ήθελε βαθιά μέσα από την ντουλάπα της.
Make up είναι αυτό; Σκέφτεται.
Στην συνέχεια παίρνει το μικρό της καθρεφτάκι και κάθεται στο γραφείο της, χωρίς να καταλάβει τον μικρό γείτονα που την παρακολουθούσε.
«Είναι τρελή» , ξεστομίζει το ξανθό αγόρι καθώς την βλέπει να κάνει δοκιμές στο πρόσωπό της και ρίχνει ένα μικρό γελάκι,όταν βλέπει το αποτέλεσμα της δοκιμής της.
Η y/n σουφρωνει τα χείλια της. Προφανώς δεν της άρεσε και της ίδιας το αποτέλεσμα. Το make up ήταν κάτι πολύ άγνωστο για εκείνη,είχε να βάλει πάρα πολύ καιρό και στην τελική.. δεν ήξερε τίποτα από αυτά τα πράγματα.
Ο felix τότε δεν χάνει την ευκαιρία του και αρπάζει το κινητό του.
εσείς:
ποιον προσπαθείς να του ποιάσεις την προσοχή και βάφεσαι;Η y/n παίρνει το κινητό της καθώς άκουσε την ειδοποίηση και βλέπει το μήνυμα. Αμέσως,κοίταξε απέναντι για να δει έναν felix να της χαμογελάει χαιρετώντας. Το στόμα της χωρίς να το θέλει είχε πέσει μεχρι το πάτωμα καθώς ντροπή την κυρίευσε. Αντί λοιπόν να χαιρετήσει πισω, με μια κίνηση τράβηξε την κουρτίνα και χτύπησε απαλά το κεφάλι της στο γραφείο.
"Είσαι ηλίθια" ξεστόμισε στον εαυτό της καθώς έκατσε για λίγο με το κεφάλι κρυμμένο στα χέρια της.
ESTÁS LEYENDO
a close friend who's only a friend,or? felix ff.
Fanfic"δεν το έχεις καταλάβει ακόμη γιατί παντα ήταν δίπλα σου. θα το καταλάβεις όταν μπει μια κοπέλα ανάμεσα σε εσάς τους δύο y/n."