“Παιδια, πιστεύω πως όλοι γνωρίζουμε την εκδρομή που γίνεται κάθε χρόνο με ολο το σχολείο σε διαφορετικά μέρη. Φέτος λοιπόν τα έξοδα θα είναι ολα καλυμμένα απο εμάς, το σχολείο μας. Έχει βγει ανακοίνωση εξω απο το γραφειο του διεύθυντη σας για λεπτομέρειες με τον προορισμό και το τι θα χρειαστείτε.” λεει ο καθηγητής μας και τα ματια όλων των παιδιών έλαμψαν απο χαρά.
“Οποτε.. Ηρθε κιολας αυτη η στιγμή της χρονιας ε;” μου λεει η eun-ji καθως κοιτάμε την ανακοινωση στο γραφειο του διεύθυντη. Γνέθω καταφατικά το κεφαλι μου. “Θα ερθεις στο ταξιδι, έτσι;” λεω στον hyunjin που ειναι διπλα μου και μου απαντάει θετικά. “Τσκ..” Ο felix από την αλλη αναστενάζει ενοχλητικά. “Τι έγινε;” τον ρωτάει η eun-ji. “Ολα καλα.” λεει αλλα εκείνη συνεχίζει “Σίγουρα; Μπορεις να μου μιλήσεις.” βαζει ρο χερι της στον ώμο του. Ο Felix όμως ξαφνικα χαμογελάει, γυρνωντας πισω στον συνηθισμένο εαυτο του. “Ναι ρε! Απλα θυμήθηκα ότι γράφω χημεία την επόμενη ωρα και δεν διαβασα τίποτα.” Η eun-ji χαμογελάει. “Αα, κακό. Μπορώ να βοηθησω αν θες. ” ξεκινησε να λεει βγάζοντας απο την τσαντα της ρνα τετράδιο αλλα ο felix είχε γίνει ήδη φευγάτος έξω προς το σχολείο. “Δεν εχω πολυ ώρα, τα λεμε το μεσημέρι παιδια!” ειπε καθως ετρεχε προς τα έξω.
Η eun-ji γέλασε. “Γιατι τρέχει; Δεν θα εμφανιστουν ξαφνικα γνωσεις αμα τρέχει.”
“Κλασσικος felix..” λεω και ολοι συμφωνούνε. Μετα απο λιγα δευτερόλεπτα συνηδητοποιησα ότι εχω κάποιες σημειωσεις χημείας αφου έγραψα μια εβδομάδα πριν, οποτε αφησα και εγω τα παιδιά.
“Τα λεμε το μεσημερι!”
🥀
Ο felix καθόταν κατω απο ενα δέντρο και ηταν στο κινητό του.
“Νόμιζα οτι έφυγες για να διαβάσεις” του λεει η y/n με ενα υφος σοβαρότητας. Μισει οταν γίνεται αυτό, και πάντα, σαν καλη κολλητή, προσπαθει να σταματησει τον felix απο το να κανει λαθασμενα πράγματα.
“Οριστε.” του λεει πετώντας του το τετράδιο με τις σημειώσεις της. “Τι ειναι αυτο;” ρωταει το αγόρι. “Ολες οι σημειώσεις μου και τα θεματα που μας εβαλε. Μαλλον θα σας εχει βαλει τα ιδια ή παρόμοια. Αν τα διαβασεις θα εισαι καλά.” απαντάει και το αγορι αρχιζει να τις διαβάζει. Εντωμεταξύ η y/n καθεται διπλα του στο δέντρο.“Το ξερεις οτι δεν χρειάζεται να καθησεις ετσι;” λεει και η κοπελα γελάει. “Ω σε παρακαλώ, οι πιθανότητες να διαβασεις χωρις να σε προσεχω εγω ειναι ελάχιστες.”
“Δεν ειμαι μωρό..” ξαναλεει. “Ε εντάξει σιγά, δες το σαν παρέα. Γιατι να μην χρειάζεται να κατσω διπλα στον κολλητο μου;” αποκρίνεται η y/n και τον χτυπαει στον ώμο. “Αν πιστευεις οτι αυτο με πονεσε θα γελάσω.” της λεει και η μουρη της κοπέλας αλλαζει όψη. “Και ποιος ειπε οτι θελω να σε πετύχω στο νευρο ε;!”
“Ωχ.. Άρχισαμε” λεει σιγανα ο felix και χαμογελάει. “Φυσικα και δεν θα ηθελες, αφού ειμαι πιο δυνατός σου” ξαναλεει και η y/n φαινεται λες και ειναι έτοιμη να του επιτεθεί. Ο felix ομως της χαμογελάει. Του αρεσει οταν η κολλητή του θυμώνει για τέτοια θέματα. Το βρίσκει γλυκό, αλλα το κρατάει παντα μεσα του. “Εχει χάρη που εχεις τεστ μετα και πρεπει να διαβασεις. Αλλιως δεν θα σε αφηνα ζωντανό τωρα.” του λεει και εκεινος ριχνει ενα γελάκι. “Καλα, καλα. Μπορεις να μου εξηγήσεις αυτο το θέμα;” της λεει και εκεινη αναστενάζει. “Γιατι,ω,γιατι να εχω χαζο κολλητό;Φερε.” λεει κοροϊδευτικα.“Σκασε..” της λεει και εκείνη ξεκιναει να εξηγα. Το αγόρι χανεται μεσα στα λογια και τωρα πια η προσοχη του ειναι στην κοπέλα.
🥀
Το αγορι ανοίγει την την πορτα της ταξης και αν και αργοπορημένος καθεται στην θεση του. “Τωρα που ολοι ειμαατε εδω. Felix θα ηθελες να μας λυσεις αυτην την σκηνη στον πινακα;” ρωταει η καθηγητρια των μαθηματικων.
Ο felix λυνει την άσκηση. Καθως γραφει στον πίνακα μια ομάδα παιδιων περναει έξω απο την ταξη τους τρέχοντας. “Ε; Δεν ειχε τελικά χημεία;” σκεφτεται η eun-ji καθως τρεχει μαζι με τους αλλους. “Eun-ji! Πιο γρήγορα σε παρακαλώ.” της λεει ο καθηγητης την γυμναστικής και αυτη ξεχναει την περίεργεια της και τρεχει ακομα πιο γρηγορα. “Μαλιστα..”
🥀
hey itʼs been a while.
sowwy auto einai polu
mikro alla elpizw na sas
aresei. thn poluparathsa
thn istoria alla ligo ligo
mporei na jananevasw.
peace out <3
YOU ARE READING
a close friend who's only a friend,or? felix ff.
Fanfiction"δεν το έχεις καταλάβει ακόμη γιατί παντα ήταν δίπλα σου. θα το καταλάβεις όταν μπει μια κοπέλα ανάμεσα σε εσάς τους δύο y/n."