6.Leon,Nova,Violet's POV

89 5 1
                                    

Jeg sitter på do lukket og griner jeg har mistet den aller beste vennen i verden.
Det ringer inn men jeg vill ikke gå jeg reiser meg opp får og se meg i speilet.
Jeg vill ikke gå til timen nå mascaraen min renner jo og det ser ikke fint ut.
Jeg tar opp veska heldigvis har jeg sminke fjerner oppi der jeg tar det opp og tar vekk mascaraen og så ser det bedre ut.
Jeg går ut av Jente doen og litt videre får og komme til klasse rommet så går jeg inn,alle aptuselig(husker ikke hvordan man skriver det)alle flytter blikket mot meg og noen ler litt Leon og Violet sitter og snakker sammen.
Jeg flytter blikket mitt helt bort til Leon og Violet,Violet ser sur ut og Leon bare smiler typisk gutter.
Jeg setter meg ner så sier læreren "Nova gjensitting etter skolen"
Violet's POV
Nova fikk gjensitting det fortjener hun når hun lyger til sin eller sin gammle beste venn.
Jeg er skikkelig sur på henne får hun lyger.
Leon's POV
Jeg har knust hjerte til Nova og fått beste vennene unna hverandre så da er det lettere og knuse Violet sitt hjerte å jeg er en stor player!
Tenker jeg og ler en skummel latter inni meg.
Jeg liker de jentene akkurat som jeg liker alle andre jenter.
____________
Sorry liten del men jeg skriver på telefonen men jo mindre deler jo mer deler.

The boy (Norsk)~FerdigNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ