Ok sorry for litt hopping nå men har ikke ideer så jeg bare prøver på ting.
______1 år senere_____
Nova's POV
Jeg og Leon er venner nå han er ikke etter meg lenger ikke Ryan heller.
Violet har fortelt meg at det var hun som sa at de skulle kidnappe meg og så rømte jeg og de tok Violet.
Violet har flyttet her hun bor i huset besiden av mitt og vi er ofte på besøk hos hverandre.
Jeg har fått meg en kjæreste som heter Louis.
Han er faktisk hos meg nå.
Vi møttes i en park ikke langt vekke her fra.
"ehh Nova? Sa Louis
"Ja? Svarte jeg
"Vill du bli med meg ut på en date i dag? Klokka 19.00.
"Ja sa jeg og lente meg inn til skulder kanten hans vi satt i sofaen og så på en romantisk film.
Louis POV
Jeg vett akkurat hvor vi skal vi skal på en romantisk resturang som ikke er så langt vekke her fra den er også ganske dyr med god mat.
"Men jeg må gå jeg henter deg klokka 19.00 jeg da sa jeg og gikk til døra og tok på sko og jakken min og gikk.
"Ja hade da ropte hun før jeg hadde gått ut helt.
__(Klokka er 18.05)__
Nova's POV
Jeg kom akkurat ut av dusjen og torket meg og tok på meg en rød kjole (Bilde) jeg hadde kjøpt og så tok jeg på meg litt sminke ikke alt for mye.
Da jeg var ferdig var klokka allerede 18.45 siden jeg måtte bestemme hvilke sko og hvilken jakke jeg skulle ha på meg.
Jeg satt meg i benken og lette etter noe og se på og så fant jeg noe jeg kunne se på og etter 15 minutter ringte det på jeg tok på meg skoene og gikk og åpnet.
"Så fin du er sa Louis og smilte i mens han hadde den ene hånden bak på ryggen.
jeg smilte så sa han
"Skal vi gå? Og gidde meg noen røde roser.
Så gikk vi til lomusinen wow han må være søkk rik.
"Hvor skal vi spurte jeg
"Vi skal til den dyre resturangen den nede i veien sa han.
"Er ikke den dritt dyr
"Jo den er det
Vi kjørte videre så var vi framme vi gikk ut av lomusinen og inn på resturangen.
Så sa masse rart og en dame viste oss bordet der vi skulle være.
"Hva vill du ha spurte Louis
Så sa jeg hva jeg skulle ha og en dame hentet det vi skulle ha.
\\
Etter vi var ferdig spurte han
"Skal vi gå til meg? Spurte han
"Ja jeg har faktisk aldri vært hos deg.
YOU ARE READING
The boy (Norsk)~Ferdig
RomanceDet handler om 2 beste venner som er kjempe glad i hverandre Det er to jenter en med blondt hår hun hetter Nova hun er 16 år og har en mamma,pappa og en lillebror som heter Ash. En som heter Leon begynner på begynner på skolen deres. Den andre jente...