iddia

89 5 0
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda justini yanımda göremedim. Ama aşağıdan çok güzel kokular geliyordu.

Hışımla yataktan kalkıp o büyüleyici kokuyunun geldiği yere doğru ayaklarım istemsizce haraket etti.

Aşağı indiğimde muazzam bir sofra hemen yanında ise sırıtan bir justin. Bende ona gülümseyip sandalyeye yöneldim.

Sofrada köfte, papatates kızartması , tavuk burger ve kola vardı. Tamam sofra o kadar muazzam olmayabilir ama belkide ben çok acıkmışım.

Bi dakika durun... Justin dün bana yemek yapamadığını söylemişti.

Tam bu soruyu soracak iken "amannn sanane sen yemesine bak" diyerek geçiştirdim. Ve azıma yiyecekleri tıkmaya başladım.

Justin kahkahalar ile gülmeye başladı.

"Alison-kahkaha- yavaş boğulacaksın"

Bunu umursamayıp ağzıma daha çok tıktıştırdım.

" Açım ben. Aç" dedim. Yine küçük bir kahkaha attı. Evet harika gülüyorsun Bieber.

" Bu gün bizim grup buraya gelecek"

" Sizin grup???"

Gruplarımı vardı ? Kesin onlarda justin kadar havalılardı. Yoksa justin onlarla arkadaş olmazdı bence. İçimdeki ses"ahh Alison sanki sen çocuğu kaç gündür tanıyorsun kii" demesi ile irkildim. İlginç ama iç ses doğru söylüyordu.

Yanii justini tanımıyorum. Belki çok kötü bir insan. Belki uyuşturucu bağımlısı. Belkide bi mafya tamam tamam abarttim kabul ediyorum asfada.

"Bo,Elena,Matthew, Ryan, Ben ve sen"

Aman tanrım ben de mii? Olley. Şimdi bozuntuya vermemeye çalışıyorum asfdaf çaktırmayın.

Ama nedense Bo bana bu gruptan hiç bahsetmemişti. Her neyse artık bu gruba bende dahilim.

"Yok yha... Yanii ben... Gerek yok şimdi fazla kişi olmayayım. "

Evet yalan söylüyorum. Acaba justin ısrar edecek mi? Yoksa tamam deyip geçecek mi ? Bu ihtimali yok sayıyorum.

" Sen bilirsin Alice" dedi ve yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi.

"Ne?" Diye ağzımdan kaçırdım. Lanet olsun. Offff. Şimdi her şeyi anladı. Zaten bir şeyi eline yüzüne bulaştırmasan şaşarım. Diye içimden geçirdim.

"Be dememi bekliyordun ki Alice. Ben justin bieber'ım." Dedi kendini beğenircesine.

Egoist. Öküz. Hayvan

"Her neyse" diyerek sözüne devam etti. " İşte bu gün bu grup burada olacak. Oyun falan oynayacağız. "

Ufff banane sanki. Ben gruptan bile değilim ki.

"Siz oynarsınız. Bende Bo'dan anahtarı alıp onun evine geçerim"

Eminim ki şimdi de tamam deyip geçecekdi. Ben bunları düşünürken sırtımda bir sertlik hissettim.

Justin beni duvara sıkıştırmıştı. Ve aramızda sadece milimetreler vardı. Justin dedim ama devam edemedim.

Ağzımın içinde konuşmaya başladı.

" Ben ne dersem o sakın karşı çıkmaya kalkma yoksa çok kötü şeyler olur. Öncelikle artık bizim gruptansın. Ve bu günkü gecede bizimle olacaksın. Bu arada çok sexy'sin"

Üzerime baktığımda hala dekolteli mini geceliğimle duruyordum. Offf yanaklarımın kızardığını hissedebiliyorum. Justin ise gülüyordu.

Troubled LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin