Gidiyorum. Guzelim gidiyorum. Gidiyorum. Gidiyorum.. kafamda kelimeler takla atarken yagiza baktigimda"n.nere gidiyorsun?"dmk kac dakika sonra aklima geldi. Yagiz ile goz goze bakisirken yagiz"amerikadaki sirkete sorun cikmis oraya gitmem lazim" .
Nefes almak aklima geldiginde yagiza "kac gun kalacaksin?"dedigimde cevap vermeden uzerime gelmeye basladi. O geldikce ben arkaya kaciyordum. Sirtim duvara dek geldiginde yagiz ellerini duvara sabitleyip beni duvara hapsetti. Onun gozlerine bakmaya basladigimda"2gun"demisti. Yine azdi ama ozleyecektim biliyordum. Seviyordum bu adami ben . Ama ona bunu demiyecektim. Bana bakip"hem sen ne yapacaksin kac gun kaldigimi ? Benden kurtulmak isteyen sen degil miydin?"deyip tek kaşını kaldirdi. Hah bok!bi ben kaldiramiom şu kaşımı.
Ona bakip soguk bir sesle"snden kac gun ayri kalacagim diye merak ettim bnde sn gelmeden belki kacarim ha?"deyip göz kirptim. Oha bu cesaret nerden geliyordu allah askina?. Koltuga gecip oturdu"he canim ondan . Nere kacacaksin allah askina yeliz? Efsuna mi? Ona gidersen ne olacaklari biliyorsun annen ve baban zaten yok? Önune bir piyango cikmis ve sen kaciriyorsun bu şansı senin yerinde olmak isteyen kac bin tane kız var biliyormusun sen?. Okuldan eve evden okula aldigin nefesten bile hbrim olucak ztn sen merak etme"deyip ayaga kalkti.
Kulagimda cinlayan tek şey"gidecek anne ve baban yok nere gideceksin!...ben bu lafi herkesden duymustum annm ve babamin olmadigini ama... ama yagizinki kalbime ok gibi saplanmisti. Ama hakliydi ki. Ona bakip"e.efsun bura gelse sen gelesiye?"dedigimde biraz dusunup"tamam gelsin uslu olun yeliz yoksa cok fena seyler olur."deyip dudagima bir öpucuk birakip bavulunu alip gitmistii.
Onun ardindan bende cantami alip okula gittim. Tipik okul gunu.... Efsun ben kerem ve batu ile oturmus test cozuyorduk. Inek diyorsun duyuyorum ama sinava giricez!..
**********
Voteee
Aksam eve gelirken marketten efsun ile cips mips falan almistik. Aksam kiz gecesi yapacaktim gercekten efsunla oturup derrlesmek o kadar guzel diki... keske daha öncelerde tanişsaydik..
Yukariya cikip efsuna yan odayi hazirladim uzerine giyeceklerini getirmisti zaten. Bende kendi odama cikip uzerime siyah sporcu atleti ve altima beyaz spor shortumu giyio sacimi at kuyrugu yaptim.
Asagiya indigimde efsun da ben gibi rahat bir seyler giymisti. Hemen mutfaga gidip aksam yemegi hazirlamaya basladik. Efsun yemek yapmasini gercekten biliyordu. Efsun tavuklari temizlerken bir yandan nasil yapilacagina bakip bir taraftanda salata yapiyordum ..
Efsun"hayrola sen yemek yaparken nasil yaptigima bakmazdin?"deyip goz kirpti. Ona gozumu devirip"ac kalmamak icin ögrenmem gerek ama "deyip domatesleri dogramaya basladim .. efsun"he canim ondan. Sen şuna erkege giden yol midesinden gidiyor "demede ondan de zaten"deyip bir kahkaha patlatti. Belkide hakliydi. Aman neyse.
Masaya baktigimda pilav, corba,tavuk,salata.. hersey vardi bir guzel doyduktan sonra televizyindan film izlemeye basladik. Efsun""len sister simdi bu kizin beyni 100%7calismaya basladi ya bir nevi einstein mı oldu?"diye soru sordu. Nasil bi soru lan bu.Ona bakip"e. "Tam birsey derken telefonum calmaya basladi. Gidip aldigimsa arayan kisinin yagiz oldugunu fark ettim. Telefonu acip"efendim"dedim.
Yagiz"napiyorsun?insan ucaktan indin mi diye bi arar degil mi?"dediginde "yagiz noldu?"diye sordum. Salak mrrk etmez olurmuydum ama aramadim ki. Anlardi biliyorumm."merak etmisindir de ben ariyim dedim"dedi. Eminim ki şu an pis pis siritiyordu. "Yo film izliyorduk efsun ile hic aklima gelmemistin bile"dedigimde arkadan bir kadin sesi"banyo hazir"dedigini duydum. Banyi hazir ne lan. Tam soracakken"kapatiyorum dikkat et kendine yeliz."deyip kapatti.
Efsun diye ciglik attigimda yanima gekio noldunu sordu."kızm kadin sesi diyorum sana lan kadin kadin. Banyo hazir ne demek?kesin bir kadinla birlikte efsun bu ya"diye aglamaya basladim. Efsun ise"herseyi negatife baglama gelince ogreniriz".. deyip biraz benle kalip odasina gitti.
Telefonumdan "adimla seslendi nasil agrima gitti.."sarkisini dinliyordum. Evet lan evet yeliz dikkt et dedi yeliz nedir hem sen benimsin benim herseyimsin diyor sonra yeliz diyor yelizcim senin gotune girsin emi yagiz.... tbiki bunlari icimden dusunuyordm....
*********
Sabah kahvaltiyi hazirlayip masayi kurdum efsun da hazirlanmis kahvalti ediyorduk"ya cok tktin bir aciklama yapar sorarsan yarin gelince sor be kzm tkma kafana"ben"peki"deyip gecistirdim. Ne diyecektim ki. Kimin derdi en yakin arkadasin olsa bile derinden etkilmistir bugune kdr?*.*
Okula vardigimizda 7saat ders isleyip eve gittim. Efsun bufun caffeede calisacagi icin gelmedi bana. Hem yarin sabah yagiz geleckti ne o aramisti ne de ben... once erkkler aramali ztn degil mi kizlar?.*.*(burda goruslerinizi bu durum hakkinda msjlarda bildirirseniz ii olur♥)
*******
Sabah zilin sesi ile gozlerimi actim. Sabahin 6 sinda ne ziki be bu. Oha dogru yagiz gelecekti. Hemen asagiya inip aynada sacimi duzeltim. Kapiyi actigimda karsimdaki..........
Eksinnnnnnnnbb
Nasil ama voteler arti ve ben cok mutluyum♥♥♥♡♡hepinize tsk ederim dusuncelerinizide bildirirseniz cooookkkk mutlu olurum... vote yapmyi unutmayin bebeklerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafyan
RomanceBir genc kiz dusunun yetimhaneden ayrilir ayrilmaz bir ask seruvenine tutulursa.... ama bu bir genclik askindan ziyada hayata tutunma askiysa? .... oku ve gör ;)