12. Bölüm

20K 803 188
                                    

"BENIM ANNEMI ÖLDÜREN HERIF SENIN BABAN YELIZ!"

Ben sok olmus bir sekilde yagiza bakarken yagiz bagiriyordu"senin o pezevenk baban yuzunden ben annemi kaybettim lan annemi! Para yuzunden annemi kaybettim yeliz! evet seni yanima almamin sebebi bnde seni gebertecektim.Bende seni bu hayattan koparacaktim! Ama fark ne biliyor musun annem öldü gitti. Onun acisini ben yasadim peki yeliz senin acini kim yasayacak? Kim her gece göz yasi dökecek . Annem ardinda beni birakti peki ya sen !peki sen kimi birakacaksin!

Gözümden yaslar akiyordu ve ben yagiza mi üzülecektim! Aileme mi! yoksa ona asik olduma mi?yagiza bakip"b.benim sucum ne ki? ben ailemi dahi görmemisken soyadim bile uyduruk bir soyad iken onlarin acisini neden ben yasayacagim yagiz! yasadiklarin kolay degil. Birsey diyemem ona ama görmedigim bir adamin bilmedigim babamin acisi neden ben yagiz?"diye aglarken yagiz yanima gelip benle birlikte yere cöktü. "Peki neden ben yeliz!? ben neden anne hasreti ile yaniyorum ha?Bahcede oynamam gerekirken intikam atesi ile neden ben yandim yeliz! "diye agliyordu...

Yagiz ve ben yerde oturmus bos bos duvara bakiyorduk saatler gecmisti , saatler ilerlemisti, ama biz ayni pozisyondaydik. Yagiza dönmeden"babam olacak adami bana anlatirmisin ? fotografi yuzu herseyi lutfen yagiz" bana bakip"n.neden sana böyle bir iyilik edeyim prenses? aci cektirmek isterken neden bir iyilikte bulunayim ki?" diye sordugunda ona dönüp "CUNKU YAGIZ SEN BENI SEVIYORSUN! O SIKIK BEYNINE BUNU SOKMAK ISTEMESENDE SEN YELIZI! YANI BENI SEVIYORSUN !KALBINI SUSTURAMIYORSUN AYNI BEN GIBI SENDEN NEFRET ETMEM GEREKIRKEN BENDE SENI SEVIYORUM "diye bagirip odama ciktim.

*********

Yataga uzandim ve bugun yasanan olaylari dusunmeye basladim. Ailem zengin biriydi ve bir mafya idi. Peki beni neden biraktilar ki? neden yagizin annesi yerine babasini öldürmediler? gözümden akan yaslari durduramiyordum.Yagiza hak veriyordum intikam istiyordu ama daha annem ve babam olacak insanlarin isimlerini dahi bilmezken bana ne acisi cektirecekti ki?! . Zaten o bana en buyuk aciyi bana ve kalbime cektiriyordu farkinda degildi...

Dis kapinin örtülme sesini duyunca yataktan kalkip banyoya girdim sanirim yagiz gitmisti. Duzgunce banyo yapip saclarimi örmeye basladim. Banyodan cikip uzerimi giyinip yataga girdim. Yarin erken kalkacaktim ve sinava girecektim ve benim yasadigim olaylara bak! Telefonumun sesini duyunca bilmedigim bir numara ariyordu"Alo" "yeliz abla ben betul seni cok özledim ben"diye bir ses duydum. Yuzumde minik bir gulumseme olusmustu"bende seni özledim prensesim cansu ablan ile keyifler nasil? "diye sordugumda "cok guzel cook . Cansu abla ile bir suru alisveris yaptik cukulata diyarina gittik cok guzel simdi kapatmam lazim cansu abla cagiriyor seni cok seviyorum ablam"deyip telefonu kapatti.Telefonu kiyiya koyup gozlerimi kapadim. Uykum yoktu aslinda sadece yasanacaklari erteliyordum o kadar...

*************

Sabah uyandigimda sinava 2saat vardi hemen elimi yuzumu yikayip mutfakta birseyler atistirdim. Yagiz dun gece gelmemisti hic kac defa uyanip odasina gittim ama yoktu!..
Uzerime birseyler giyip kendimi evden disariya attim. Sinav heyecani vardi ama su yasadigim olaylar yuzunden cokta umursamiyordum sanirim.. Okuldan iceriye adim attigimda kendimi ben bile yabanci gibi hisetim dersine girmedigim okulda sinava girecektim. Etrafa göz gezdirdigimde herkesin annesi babasi, ablasi, abisi yanindaydi. Ama benim ne annem. ne babam yanimdaydi. Kac yasina gelirsem geleyim onlarin yoklugunu ömür boyu hissedecektim.Herkesin ilk aski babasidir degilmi? Benim ilk askim nerde o zaman ?

******

Aksam olmustu ve ben eve geleli 2saat olmustu. Sinav tahminimden kolay gecmisti. Notlarimi merak ediyordum ama daha aciklanmasina vardi. Yagizi 10defa aramama ragmen telefonlarima cikmamisti ve aritk cidden cnm sklyordu bu duruma. Benim sucum yoktu ki bu olaydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikopat MafyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin