Capitolul 1

79 8 2
                                    

-Brianna trezeste-te! O sa intarzii in ultima zi de scoala!

-Inca cinci minute!

-Brianna! Am mai turnat o data apa rece pe tine ca sa te trezesti! Pot sa o fac si a doua oara!

-Bine gata m-am trezit!

Hei eu sunt Brianna si am 15 ani , iar cea care tipa la mine e sora mea mai mare, Jade. Mama e la servici , iar pe tata nu-l vad mai deloc , e mai mereu la munca.

Sora mea e cea care a avut mereu grija de mine. E o persoana foarte frumoasa , cu ochii albastrii ai tatei si parul blond, lung si putin ondulat. Nu prea intelegem de ce are parul blond avand in vedere ca nimeni din familie nu a avut parul blond.... dar na , ce sa faci?

Este o persoana destul de calma si draguta... asta pana cand se ia cineva de mine. Este o persoana minunata.

Pfff.... si acum eu. Pai.... am parul castaniu putin mai scurt ca al lui Jade si ochii verzi. Sunt o persoana linistita , prietenoasa si care pune suflet la multe chestii care n-ar trebui sa raneasca pe cineva. Lumea ma crede o persoana timida care nu ar putea sa faca rau nimanui , dar nu este asa si prietenii mei stiu pre bine ca daca cineva imi face rau pot sa-l distrug. Amintiri ..... poate o sa aflati mai tarziu povestea.

Spre deosebire de Jade sunt foarte stangace.

Am o groaza de prietenii , dar nu tin la toti asa mult. Am invatat sa nu mai dau increderea mea persoanelor care nu merita. Am fost ranita de mai multe ori si imi pare rau ca imi gasisem linistea intr-o lama...

Continuand.... in prezent sunt single ... nu cred ca-i pasa cuiva... dar na.

Ămmm.... ce sa va mai zic.... a da. Ador muzica. Cant la chitara si lumea imi zice ca am o voce buna si ..... ămm... ador trupa 5 SECONDS OF SUMMER. Cam atat...

Cobor usor jos unde ma astepta Jade cu micul de jun.

-Aleluia! Credeam ca trebuie sa te ud iar si tot eu sa pun dupa cearceafurile la uscat! -a spus ea razand. Si... ce ai de gand sa faci de ziua ta?

-Hmm?

-Ziua ta Bri! E peste o saptamana. Nu vrei sa ti-o serbezi? Adica mama si tata o sa fie plecati...

-Uitasem. Nu stiu ce sa fac... probabil o sa vina pe aici prietenii mei...

-Ok.

-Asta-i tot?! Fara interogatoriu?

-Tu doar mananca mai repede daca nu vrei sa intarzii la scoala. -a spus ea iesind din bucatarie. Pune ea ceva la cale.

Am terminat de mancat si m-am dus in camera mea sa ma pregatesc. M-am imbracat intr-o pereche de blugi gri si un tricou alb pe care stia "CHANGE", dupa care m-am incaltat cu baschetii mei Converse nergri si am plecat spre liceu.

Ca de obicei , grupul cu care stau eu cel mai mult era in fata liceului si unii dintre ei fumau. Nu suntem multi , cred ca vreo 6-7 specimene , ca oameni normali nu suntem.

Rose este o prietena buna , o cunosc de 7 ani. Este o fata frumoasa nu foarte inalta cu parul blond putin ondulat si ochii caprui.

Jess ,ăm... suntem in aceeasi clasa , si o stiu de 2 ani. Este mica de inaltime si ne intelegem bine.

Marius ,il cunosc din clasa I si e cel mai bun prieten al meu. Are parul castaniu si ochii verzi.

Jo este o fata uimitoare, cu toate ca nu o cunosc de mult timp , ea m-a ajutat sa trec peste multe. Este foarte frumoasa , are parul lung si blond si ochii caprui.

Chris , e un baiat de treaba. L-am cunoscut la ora de istorie cand a trebuit sa facem un proiect impreuna.

Edi, hm... el este genul acela de persoana care vrea sa para rau , cu toate ca are un suflet mare. Are parul blond , ochii caprui, ne intelegem foarte bine si cum se spune in toate videoclipurile cu pareri , e dragut si de treaba.

-Hei Bri. Ce faci? Vrei o tigara? striga Marius , cu toate ca eram langa el.

-Hei... ămm fac bine si nu ,nu vreau...

-Da' de ce o intrebi? Ai uitat ca o miroase Albert? spune Edi indiferent stand spijinit de un perete si suflandu-mi fum de tigara in fata.

-Stii bine ca m-am despartit de el si m-am lasat din propia initiativa!

-S-a.~ma corecteaza el continuand sa-mi sufle fumul in fata. Si in plus te-ai lasat pentru ca te-a prins soră-ta! a spus el suruzand , iar eu mai aveam putin si-l dadeam cu , capul de peretele ăla.

-Edi, eu zic sa incetezi daca nu vrei sa-ti stinga tigara aia pe fata! spune Jo ceilalti aproband-o.

-Acum nu mai are ce sa-mi stinga pe fata. ~spune el in continuare indiferent, stingand tigara.

-Poate, dar pot sa-ti rup vreo mana sau vreun picior... ~spun eu cu un zambet inofensiv pe fata.

-Nu puteai sa vrei asta pe la inceputul liceului?! Mai scapam si eu de cateva zile de venit p-aici.

-O sa intarziem la ore. Eu zic sa mergem... ~spune Chris uitandu-se fix la mine , care mai aveam putin si plangeam. Albert a insemnat foarte mult pentru mine si a fost foarte greu sa trec peste... cu toate ca inca mai sufar cand imi aduc aminte...

Ceva era ciudat azi cu Edi. De obicei nu-i asa de indiferent si nu continua luptele dintre noi . In timp ce ma indreptam sper laboratorul de chimie , Rose ma prinde de mana si ma trage in baie.

-Hei esti bine?

-Ăm... da. De ce?

-Edi... a fost cam nesimtit...

-Asa e cu toata lumea.~am spus eu indiferenta fara sa ma uit la ea.

-Da , dar stii... adica nu crezi ca a avut un motiv sa se poarte asa cu tine. Totusi... ti-a spus multe sub centura...

-Rose... stii ceva ce eu nu stiu?

-Ăm... nu...

-Rose? ~in acel moment a deschis gura sa spuna ceva , dar s-a sunat.

-Scuze am mate. Vorbim mai tarziu.~ si spunand asta, dusa a fost.

Toata ora m-am gandit la ce a vrut sa spuna Rose. Adica, nu i-am facut nimic, din cate stiu. Cum s-a sunat de pauza am iesit in cea mai mare viteza din clasa si m-am dus sa o caut pe Rose. Am cautat-o peste tot si nu era , asa ca am hotarat sa ma duc in spatele liceului , langa toti ceilalti care fumeaza si sa-mi petrec restul pauzei cu ei... mdea, inca nu m-am lasat de tot.

Si ajungand acolo... peste cine puteam sa dau? Peste Rose si Edi care se certau mai rau ca la usa cortului, dar de ce?

Hei lume! Sper sa va placa cartea! Pareri despre carte?

Bad DreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum