Jeff the killer
On- ocalały uczeń
Ty- Świadomy zombieCóż... Ty tylko wyglądasz jak zombie... Tak na serio to jesteś człowiekiem ale zombie tego niepoznają. A on to zwykly uczeń... Wasze pierwsze spotkanie prawie zakończyło się przestrzeleniem ci głowy.
Ben
On- zwiadowca
Ty- prawa ręka szefaCóż... On dołączył do ocalałych niedawno a ty jesteś tu od chyba zawsze... Niezbyt ciepło go przyjełaś... Bo oberwał w głowe...
Ticci Toby
On- świadomy zombie
Ty- morderczyniTo podobnie jak z Jeffem tylko role się zmieniły a ty zamiast uczniem jesteś morderczynią... Ale uległaś jego słodkości...
Hoodie
On- ten który najlepiej obsługuje broń
Ty- samotny ocalałyTy nikomu nieufałaś więc... Niechciałaś by cię zabrali do siebie... Ale po lepszym poznaniu... Niechciałaś odczepić się od Hoodiego.
Masky
Tak jak powyżejJ.T.T.M.
On- szef
Ty- zwiadowcaWasze rangi się różniły... MOCNO RÓŻNIŁY... Nawet autorka niewie jak się zeszliście...
Offenderman
On- Żołnierz
Ty- PielęgniarkaTy byłaś w squadzie od początku a on od kiedy został ranny i go tu przyniesiono... Dobrze się dogadujecie.
Slenderman
On- "Mózg"
Ty- Łowca główCóż... Powiedzmy że jego "klan" ztrudnił cię do zabijania zombie w zamian za jedzenie a twoja misja była z nim... Cóż... To było ciekawe...
Jane the killer
Ona- Prawa ręka przywódcy ruchu oporu
Ty- książe zombieChodzi o to że ona była prawą ręką przywódczyni ruchu oporu przeciw zjadaniu mózgów a ty księciem zombiaków... Więc spotykaliście się potajemnie...
Scroll
On- Szef swojego "klanu"
Ty- Przywódczyni ruchu oporuU pani wyżej jest napisane co to ruch oporu i... Wasze pierwsze spotkanie skończyło się śmiercią twojego kompana...
Toxic
On- Snajper
Ty- Dowoziciel jedzeniaCóż spotykaliście się często ponieważ dawałaś mu jedzenie.
Bianka
Ona- Naukowcem
Ty- ZarażonaByłyście z Bianką razem jak rozpoczeła się apokalipsa lecz niestety... Zostałaś żarażona i niemiałaś świadomości... A ona mocno to przeżyła... Dlatego postanowiła być naukowcem... By cię ocalić...
////////////
Pomocy zaczyna mi brakować weny
CZYTASZ
preferencje creepypasta
RandomSoł... Dużo osób ryzykuje więc ja też zaryzykuje plus to wyzwanie od BFF (Lila jesteś martwa)