FLO'S POV
-Arati bine. Grabeste-te!
Ma uit la imaginea mea din oglinda. Nu arat bine.
-Arat mai bine cu parul prins.-Nu e adevarat. Lasa-l desprins. Parul prins iti face barbia prea mare.
Vai! Nu port niciodata parul desprins,doar stie asta.-Si oricum,azi eu port parul prins,asa ca nu poti sa faci la fel.
Sally se intoarce si merge tropait spre usa,lasandu.ma sa ma uit din nou in oglinda si sa imi strang revoltara parul moale,castaniu-inchis,intr.o coada de cal. Ma lovesc la degete cu elasticul si ma stramb cand smulg firele de par. Acum ca e prin,nu mai vad decat barbia.
Fantastic! In mai putin de 3 minute a reusit sa imi inspire un complex cu totul nou. Barbia grasa s.a alaturat nasului mare despre care m.a informat cand aveam 10 ani. Daca anul asta ar exista un examen GCSE(Certificat General pt Educatie Secundara) pentru faptul ca ma face sa ma simt paranoica,ea ar fi primit 10 cu felicitari.
Ies din toaleta cu parul despeims si alerg dupa ea pe coridor. Se strecoara spre sala de clasa,amenintatoare ca o directoare de scoala in devenire. Nimeni nu poarta uniforma verde a scolii ca Sally,cu bluza bagata perfect de jur-imprejur in fusta verde de lungimea corespunzatoare regulamentului,chiar la nivelul genunchilor. Cravata,adevarata,nu ca acelea false cu banda elastica,e prinsa intr.un nod perfect,iar parul blond e prins in varful capului ca un rahat de caine. Inainteaza de parca ar fi pe șine,cu nasul in pozitia inclinata obisnuita,cautand din ochi pe cineva pe care sa il certe,iar mina ei anunta o batalie iminenta. Merg pe langa ea,iar nasul meu mare arata drumul ca o sageata care pierde rapid din viteza. Toata vara mi.am spus ca anul asta va fi altfel,dar abia am inceput de dimineata nou an scolar si "cea mai buna prietena" a mea m.a facut deja sa tremur in ciorapii pana la genunchi.-De ce trebuie sa stam chiar in fata? Intreb eu agitata.
-Flo,asa faci in fiecare an. Eu ne aduc pe amandoua la scoala cat de devrene pot ca sa obtinem cele mai bune banci din clasa,iar tu te plangi si ma faci mereu sa intarzii. Abia daca am ajuns inaintea tuturor celorlalti fiinca ai tandalit asa de mult.
-Iarta.ma,a trebui sa ii dau lui Abby micul dejun.
-De ce nu face asta mama ta? E copilul ei,spune Salky,demonstrabd ca nu a ascultat nicuidata nimic din ce i.am spus.
-Pentru ca mama si Julien erau in camera de zi,vorbeau cu tata. Imi arunc rucsacul pe noua mea banca. Ti.am spus ca s.a mutat de acasa?
-Julian s.a mutat? De ce?
Sally clatina scaunul de la banca ei si il schimba cu unul care nu se clatina,de pe randul din spate.-Nu,tata s.a mutat,spun eu,incepand sa ma enervez,dar incercand sa nu o arat.
-Flo,ai sa ma bati la cap ca tatal tau intra iar in depresie? Chiar ma intristeaza chestia asta.
-S.a mutat si mi.e dor de el..
-Numai despre asta vorbesti,spune Sally rautacioasa.
Incep sa.mi aranjez banca.-N.ai primit nici macar un penar nou anul asta? Intreaba Sally dirijand conversatia mai departe.
-Ăsta e in regula,spun eu incet.
-In regula,in regula,in regula. Totul este mereu doar "in regula". E asa de plictisitor. Cine ar vrea sa fie doar "in regula"?
Stau o clipa si ma gandesc la ce a spus. Nu imi ia mult sa imi dau seama ca eu chiar imi doresc numai sa fiu in regula..In poza: Flo (Selena) si Sally(Taylor)
CITEȘTI
Paper Planes
Подростковая литератураLa 15 ani,Renice(Ariana Grande) si Flo(Selena Gomez),doua eleve ale exclusivistului liceu Tudor Falls de pe insula Guernsey,par ca nu au nimic in comun. Prima este extrovertita,gata sa isi asume oricr risc pentru a se distra;cea de.a doua este timid...